در جلسه علنی شورای شهر تهران بررسی خواهد شد؛

طرح دو فوریت تشویق کارکنان خط مقدم شهرداری در ایام کرونایی/ لزوم اعطای اختیارات بیشتر به شهردار تهران

۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۰۶:۱۹:۱۸
کد خبر: ۹۸۳۹۰۰
طرح دو فوریت تشویق کارکنان خط مقدم شهرداری در ایام کرونایی/ لزوم اعطای اختیارات بیشتر به شهردار تهران
شهربانو امانی با اشاره به لزوم مدیریت یکپارچه در شهر تهران از بررسی طرح دو فوریت تشویق کارکنان خط مقدم شهرداری در ایام کرونایی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ شهربانو امانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران، با اشاره به جلسات فضای مجازی که اعضای شورای اسلامی شهر تهران طی چند روز گذشته برگزار کرده‌اند، گفت: بر اساس جلسات آنلاینی که داشتیم بنا شده تا 17 فروردین ماه برخی موارد طی طرح‌های فوریت‌دار اعم از حمایت و تشویق کارکنان سازمان‌های شهرداری که در روزهای کرونایی خط مقدم بوده‌اند به تصویب برسد.

او با اشاره به برخی از این سازمان‌ها افزود: کارکنان سازمان بهشت زهرا، پسماند، آتش نشانی و .... در زمره این افراد هستند. برخی از این سازمان ها در این ایام تعطیل نبودند و زحمات زیادی کشیده‌اند که قابل تقدیر است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران جلسه‌ای آنلاین تشکیل داده است و قصد دارد طی طرحی دوفوریتی در صحن علنی شورای اسلامی شهر از کارکنان درگیر در ایام کرونا تشویق به عمل آورد.

امانی با اشاره به لزوم حمایت از برخی کارکنان در این ایام بیان کرد: انتظار داریم تا دولت توجه ویژه‌ای به این بخش ها داشته باشد. علاوه بر حمایت هایی که شهرداری انجام میدهد دولت هم باید از یکسری بخش ها حمایت کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه خلا قانونی جدی در حوزه مدیریت شهری در ایام کرونایی داریم، گفت: تصمیمات مدیریتی در خیلی از کشورها بر عهده شهرداری است اما این روزها شهردار تهران بدون حق رای در جلسات هیات دولت حضور دارد و امیدواریم به مدیریت جمعی در شهر برسیم تا مردم هم از سردرگمی خارج شوند.

نظر شما