سرپرست امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی مطرح‌کرد:

کرونا تاثیرگذار در بهبود روابط والدین با فرزندان/ افزایش تماس ها با اورژانس اجتماعی در ایام کرونایی

۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۰۹:۲۸:۳۲
کد خبر: ۹۸۵۴۴۳
کرونا تاثیرگذار در بهبود روابط والدین با فرزندان/ افزایش تماس ها با اورژانس اجتماعی در ایام کرونایی
علیگویا با بیان اینکه شاید کرونا مشکلاتی را برای افراد در جامعه به دنبال داشته باشد، گفت: کرونا باعث بهبود روابط فرزندان با والدین شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمود علی‌گویا، سرپرست امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی درباره وضعیت خشونت‌های خانگی در روزهای کرونایی گفت: خدمات‌رسانی اورژانس اجتماعی در روزهای کرونایی افزایش یافته اما به این معنا نیست که خشونت‌های اجتماعی به دلیل شیوع کرونا افزایش یافته است.

به گفته او افراد در کشور ما مهارت در کنار بودن را در هیچ برهه زمانی نیاموخته‌اند، طبیعتا این قضیه مشکلات متعدد را در ارتباطات اجتماعی به دنبال داشته است.

علی‌گویا با بیان اینکه شاید کرونا مشکلاتی را برای افراد در جامعه به دنبال داشته باشد، افزود: از سوی دیگر این بیماری باعث بهبود روابط فرزند با والدین شده است. هرچند این گونه اخبار  تحت پوشش رسانه‌ها قرار نمی‌گیرد.

سرپرست امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی تاکید کرد: در روزهای کرونایی والدین در خانه مانده و به سرویس‌دهی به فرزندان می‌پردازند. در روزهای کرونایی زمان بازی‌های پدران با فرزندان افزایش یافته است.

علی‌گویا درباره کم و کیف تماس‌ها در روزهای اخیر با اورژانس 123 افزود: خشونت‌ها، دلیل تماس افراد با اورژانس اجتماعی است. هرچند به دلیل بروز کرونا تماس‌ها با این مرکز افزایش یافته است. درضمن این تماس‌ها به دلیل افزایش اضطراب ناشی از کروناست.

سرپرست امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی با بیان اینکه اغلب افراد با تماس به  اورژانس اجتماعی خواستار راهکار برای مهار کرونا هستند، گفت: افراد ما دچار اضطراب شده‌اند. مردم به دلیل اضطراب با هر سامانه و شماره در حوزه کرونا تماس می‌گیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز