به منظور عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری صورت گرفت:

فراخوان معاون امور جوانان برای پیوستن به رزمایش" همت جوانانه_ کمک مومنانه"

۱۳۹۹/۰۱/۲۳ - ۱۹:۱۲:۰۵
کد خبر: ۹۸۷۰۲۱
فراخوان معاون امور جوانان برای پیوستن به رزمایش همت جوانانه_ کمک مومنانه
معاون امور جوانان از برگزاری رزمایش " همت جوانانه_ کمک مومنانه" توسط تشکلهای جوانان سراسر کشور به منظور عمل به منویات مقام معظم رهبری برای کمک به نیازمندان و فقرا در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمد مهدی تندگویان،  معاون وزیر ورزش و جوانان در فراخوانی با دعوت از همه جوانان کشور برای پیوستن به رزمایش« همت جوانانه_کمک مومنانه »، نوشت:

" مقام معظم رهبری مدظله العالی: چه خوب است که رزمایش گسترده ای در کشور به وجود آید برای مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا "

در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ایران اسلامی سرشار از جلوه های زیبایی از نوع دوستی، همدلی و خیرخواهی قرار دارد و در شرایطی که ویروس منحوس کرونا همچنان کسب و کار و زندگی و معیشت را تحت تأثیر قرار داده است، ایرانیان از هر قوم و نژادی و در هر سن و سالی خدمت رسانی مسئولانه را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده اند.  

در چنین شرایطی سازمان‌های مردم نهاد جوانان نیز همراه و همسو با دیگر اقشار جامعه از زمان شروع ویروس ضمن حضور در مناطق محروم و آموزش نکات بهداشتی و ضدعفونی معابر عمومی و همچنین تولید مواد بهداشتی مورد نیاز کادر درمانی کشور، نشان دادند در بحران‌ها در خدمت جامعه بوده و نیازمندان را تنها نمی گذارند.

 سخنان مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان ضمن آنکه امید و انرژی مضاعفی به جوانان تزریق کرد همچون چراغ راهی مسیر آینده را هم برای سازمان های مردم نهاد جوانان روشن کرد. تاکید بر کمک رسانی به اقشار آسیب پذیر جامعه و راه‌اندازی یک رزمایش گسترده برای همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا، سازمان‌های مردم نهاد جوانان را بر آن داشت که در ادامه "پویش همدلی" جوانان که در جهت "شکست کرونا" در کشور آغاز گردیده بود برای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری، در ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری رزمایش "همت جوانانه_ کمک مومنانه" کنند.

 در این پویش همگانی مجمع جوانان ۳۱ استان کشور آمادگی خود را برای بهره‌برداری از ظرفیت خیرین و همت جوانان کشور در راستای انجام فرامین رهبری و هدایت و توزیع عادلانه کالاهای مورد نیاز نیازمندان اعلام می دارد و ضمن استمرار کمک رسانی به کادر بهداشت و درمان کشور دستگیری از نیازمندان در مناطق محروم را در اولویت قرار داده و تلاش خواهند کرد در ماه انفاق و ایثار به اقشار مستضعف جامعه خدمت کنند.

 در این راستا از جوانانی که علاقمند هستند در رزمایش "همت جوانانه_ کمک مومنانه" مشارکت داشته باشند دعوت می شود جهت همکاری با مجمع جوانان استان خود در ارتباط باشند.

 انشاالله با همدلی و همراهی همه ایرانیان به مدد الهی و با همت جوانانه، کمک مومنانه، هرچه زودتر ویروس کرونا را شکست خواهیم داد و به امید خداوند متعال در پایان ماه بندگی و همزمان با عید سعید فطر بتوانیم جشن سلامتی را برگزار نماییم.

نظر شما