با گرانترین خودروهای سال۲۰۲۰ آشنا شوید+عکس

۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۱:۱۹:۲۸
کد خبر: ۹۹۱۶۶۶
با گرانترین خودروهای سال۲۰۲۰ آشنا شوید+عکس
شرکت های مطرح خودرو سازی در سراسر جهان، هر سال مدل هایی از خودرو را تولید می کنند که از لحاظ تمامی عملکرد ها و همچنین ظاهر خودرو، کیفیت بسیار بالایی را نسبت به سایر مدل های ساخته شده توسط آن شرکت دارند و به نوعی می توان گفت که پرچمدار خودرو های تولیدی هر شرکت محسوب می شوند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ البته خرید این خودرو ها از توان بسیاری از افراد خارج است ولی با این وجود آشنایی با گران قیمت ترین ماشین های جهان می تواند بسیار جالب توجه باشد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با ۱۰ تا از گران قیمت ترین ماشین های جهان در سال جاری میلادی آشنا کنیم.

۱ – خودروی رولز رویس Sweptail با قیمت ۱۳ میلیون دلار

خودروی رولز رویس Sweptail

صدر جدول گران ترین ماشین های جهان در سال ۲۰۲۰ را این خودرو که توسط شرکت رولز رویس انگلستان ساخته شده است، در اختیار دارد. این خودرو لوکس از لحاظ طراحی و مهندسی خودرو یک جادوی خیره کننده به شمار می رود و یکی از گرانترین خودرو های تاریخ جهان است.

۲ – خودروی مرسدس بنز Maybach Exelero با قیمت ۸ میلیون دلار

خودروی مرسدس بنز Maybach Exelero

در رتبه دوم گران قیمت ترین ماشین های جهان، خودروی مرسدس بنز Maybach Exelero با ظاهری عجیب و غریب قرار دارد که یک خودروی اسپرت ۴ صندلی با کارایی بسیار بالا و موتور دوقلوی توربو V12 است که توسط افراد بسیار سرشناسی در دنیا نیز خریداری شده و از سرعت قابل توجه ۲۱۳ مایل بر ساعت برخوردار است.

۳- خودروی بوگاتی Divo با قیمت ۵.۸ میلیون دلار

خودروی بوگاتی Divo

این خودرو یک خودروی با موتور متوسط است که به نام آلبرت دیوو که دهه ۱۹۲۰ دوبار برنده مسابقات اتومبیل رانی Targa Florio برای شرکت بوگاتی شد نام گذاری شده است و به گفته شرکت سازنده چابک ترین خودروی تولید شده این شرکت تا کنون است.

سرعت این ماشین (بوگاتی دیو) ۲۳۶ مایل بر ساعت است. به همین دلیل است که این محصول بوگاتی در صف سومین ماشین گران دنیا قرار دارد.

۴ – خودروی کونیگزگ CCXR Trevita با قیمت ۴.۸ میلیون دلار

خودروی کونیگزگ CCXR Trevita

این خودرو که هزینه بسیار بالایی صرف تولید آن شده است، به منظور منحصر به فرد بودن آن توسط شرکت سازنده تنها ۲ تا از آن تولید شده است. برخی از ویژگی های آن شامل سیستم اگزوز اینکون، ترمزهای سرامیکی کربن با ABS و سیستم نظارت بر تایر است. حداکثر سرعت این خودرو ۲۵۴ مایل بر ساعت است.

۵ – خودروی لامبورگینی Veneno Roadster با قیمت ۴.۵ میلیون دلار

خودروی لامبورگینی Veneno Roadster

Veneno به اسپانیایی به معنی زهر یا سم است که نشان از حضور مهلک این خودرو در بازار خودروسازی دارد و به مناسبت پنجاهمین سالگرد این شرکت خودروسازی معرفی شد. این خودرو می تواند در مدت ۲.۹ ثانیه به سرعت ۶۰ مایل بر ساعت برسد و قیمت بالای آن، این خودرو را به پنجمین گران قیمت ترین ماشین های جهان تبدیل کرده است.

۶ – خودروی مک لارن P1 LM با قیمت ۳.۶ میلیون دلار

خودروی مک لارن P1 LM

از این خودرو که سازنده یک شرکت بریتانیایی است ۶ نسخه تولید شده که ۵ نسخه از آن به افراد خصوصی واگذار شده و یک نسخه هم در جهت اهداف توسعه و آزمایش استفاده می شود. موتور این خودرو یک موتور توربو شارژ V8 است که حداکثر سرعت ۲۱۴ مایل بر ساعت را ایجاد می کند. این خودرو جایگاه ششم گران قیمت ترین ماشین های جهان را در اختیار دارد.

۷ – خودروی لیکان Hypersport با قیمت ۳.۴ میلیون دلار

خودروی لیکان Hypersport

این خودرو بسیار فوق العاده ساخته شرکت لبنانی W Motors است که در روند ساخت آن از مهندسین لبنانی و ایتالیایی بهره برده شده است. چراغ های جلو این خودرو از الماس ۱۵ عیار است. موتور این خودرو از نوع توربو شارژ ۳.۸ لیتری است که حداکثر سرعت ۲۴۰ مایل بر ساعت را ایجاد می کند.

۸- خودروی بوگاتی Veyron با قیمت ۳.۳ میلیون دلار

خودروی بوگاتی Veyron

این خودرو بسیار زیبا و پر زرق و برق از خودرو Grand Sports Vitesse Roadster مدل شده است که از موتور W16 8 لیتر بهره برده که توانایی تولید ۱۲۰۰ اسب بخار قدرت را دارد. حداکثر سرعت این خودرو ۲۵۳ مایل بر ساعت است. جایگاه هشتم فهرست گران قیمت ترین ماشین های جهان متعلق به این خودرو است.

۹ – خودروی استون مارتین Valkyrie با قیمت ۳.۲ میلیون دلار

خودروی استون مارتین Valkyrie

این خودرو نتیجه همکاری چند خودروساز است که دارای موتور V12 6.5 لیتری است که توانایی تولید ۱۱۳۰ اسب بخار قدرت را دارد. تنها ۱۵۰ نسخه از این خودرو تولید شده است.

۱۰ – خودروی فراری Pininfarina Sergio با قیمت ۳ میلیون دلار

خودروی فراری Pininfarina Sergio

در انتهای لیست ۱۰ تا از گران قیمت ترین ماشین های جهان، این خودروی فراری قرار دارد که به احترام رئیس سابق این شرکت سرجیو پینفارینا نامگذاری شد که تنها ۶ مورد از آن ساخته و به افراد ویژه ای فروخته شد.

نظر شما