زورگیری از زنان در مرکز تهران

۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۳:۴۱:۳۶
کد خبر: ۹۹۲۴۰۵
زورگیری از زنان در مرکز تهران
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 2 زورگیر حرفه ای با 40 فقره سرقت خبر داد و گفت: متهمان با موتورسیکلت سرقتی از زنان تنها زورگیری می کردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" بیان داشت: چندی پیش تعدادی از شهروندان که اغلب آنها خانم های جوان بودند با تماس با مرکز فوریت های پلیسی از زورگیری 2 موتورسوار اعلام شکایت کردند.

وی توضیح داد: مال باختگان با حضور در کلانتری 130 نازی آباد در اظهارات مشابهی اعلام کردند، حوالی ساعت های 9 الی 11 شب در حال مکالمه با تلفن همراهمان بودیم که راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی با پلاک مخدوش به ما نزدیک و با تهدید گوشی همراه و اموال با ارزش مان را سرقت و از محل گریختند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مال باختگان به علت فشارهای روانی بالا ناشی از صحنه سرقت نتوانسته بودند مشخصات دقیق تری از سارقان در اختیار ماموران قرار دهند، گفت: گشت زنی های هدفمند توسط ماموران گشت انتظامی کلانتری 130 نازی آباد آغاز و ماموران تیم عملیات این کلانتری ساعت 15:00 روز گذشته در حوالی پارک بعثت به یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی با پلاک مخدوش برخورد کردند.

سرکلانتر هفتم عنوان کرد: ماموران بلافاصله برای دستگیری موتورسوارن وارد عمل شدند و در یک عملیات تعقیب و گریز موفق شدند هر دو موتورسوار جوان را در حوالی خیابان دستواره دستگیر کنند.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه در بررسی های بیشتر از متهمان 6 سیم کارت ایرانسل، 10 رم، 3 سوییچ پالس و مبلغ 115 میلیون ریال وجه نقد کشف شد، افزود: متهم به همراه اموال کشف و موتورسیکلت توقیفی به کلانتری نازی آباد انتقال یافتند.

سرکلانتر هفتم با بیان اینکه ماموران کلانتری 130 نازی آباد در ادامه تحقیقات پلیسی به دست آوردند که موتورسیکلت متهمان نیز سرقتی بوده وسابقه ثبت در حوزه کلانتری 108 نواب دارند، ابراز داشت: هر دو متهم در خصوص موتورسیکلتی سرقتی اعتراف کردند، موتورسیکلت را در بیست و پنجم اسفند ماه از کنار خیابان که فاقد تجهیزات ایمنی بوده سرقت کرده ایم و تصمیم داشتیم پس از مدتی زورگیری آن را رها و موتورسیکلت دیگری را سرقت کنیم.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه هر دو متهم سابقه دار و به 40 فقره زروگیری و سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند، گفت: تحقیقات پلیسی و کشف سایر جرائم احتمالی سارقان در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: تا کنون تعدادی از مال باختگان هر دو سارق را شناسایی کرده اند و برای گرفتن دستور قضائی متهمان در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

نظر شما