مدیرکل مشارکتهای اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان خبر داد:

برگزاری اولین جلسه هماهنگی شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان در سال ۹۹/ تاکید بر تعامل با دستگاه‌های مرتبط و مستند سازی و اطلاع رسانی شبکه‌های تخصصی

۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۶:۱۸:۴۵
کد خبر: ۹۹۸۰۱۰
برگزاری اولین جلسه هماهنگی شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان در سال ۹۹/ تاکید بر تعامل با دستگاه‌های مرتبط و مستند سازی و اطلاع رسانی شبکه‌های تخصصی
سجاد سالک گفت: در سال ۹۹ استان اصفهان به عنوان میزبان شبکه تخصصی امداد و نجات، استان کرمان به عنوان میزبان شبکه تخصصی آسیب های اجتماعی در حوزه حاشیه نشینی و استان قزوین به عنوان میزبان شبکه تخصصی سلامت اجتماعی فعالیت می کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سجاد سالک، مدیرکل مشارکتهای اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: اولین جلسه هماهنگی دبیران شبکه های تخصصی سمن های جوانان به صورت ویدیو کنفرانس، بین نمایندگان شبکه هایی که در سال ۹۹ قرار است رسماً در آنها عملیات انجام شود، برگزار شد.

 مدیرکل مشارکتهای اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان گفت: استان اصفهان به عنوان میزبان شبکه تخصصی امداد و نجات، استان کرمان به عنوان میزبان شبکه تخصصی آسیب های اجتماعی در حوزه حاشیه نشینی و استان قزوین به عنوان میزبان شبکه تخصصی سلامت اجتماعی انتخاب شده‌اند.

 وی ادامه داد: برای هماهنگی هرچه بیشتر، جلسه‌ای با حضور معاون جوانان این سه استان، رئیس مجمع جوانان سه استان، دبیران این سه شبکه تخصصی و همچنین اداره کل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد تا نکات، ملاحظات و مسائل مرتبط با این شبکه های مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.

 سالک گفت: در این جلسه ضمن بررسی و آسیب‌شناسی شبکه‌های تخصصی قبلی، نکات ضروری برای اینکه مشکلات پیش دامنگیر شبکه‌های جدید نشود مورد تبادل نظر قرار گرفت و دبیران شبکه‌های تخصصی هم مسائل، درخواست ها و ابهامات خود را مطرح کردند.

سالک با تاکید بر ارتباط خوب و موثر شبکه های تخصصی با نهادها و ارگانهای مرتبط، گفت: به دبیران شبکه‌های تخصصی اعلام کردیم تا با دستگاه های تخصصی مرتبط، تعامل خوبی برقرار کنند تا این شبکه‌ها با همراهی و هماهنگی نهادهای مرتبط با قدرت بیشتری پیش بروند و در عین حال نسبت به مستندسازی و اطلاع رسانی اقدامات انجام شده توجه ویژه داشته باشند.

مدیرکل مشارکتهای اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه برای بهبود عملکرد، باید از توان و ظرفیت همه سمن های کشور که علاقه مند به همکاری هستند استفاده شود افزود: در این جلسه همچنین مقرر شد بانک اطلاعات اولیه شبکه های تخصصی، توسط شبکه مرتبط تهیه و این شبکه ها طرح خود را در خصوص شبکه سازی سمن ها به ما رسما ارائه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز