سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا:

آمریکا به سوی یک ناکامی پیش می‌رود

۱۳۹۲/۰۷/۱۵ - ۱۷:۰۹:۱۱
کد خبر: ۱۴۳۵۱۹
آمریکا به سوی یک ناکامی پیش می‌رود
جان بینر گفت اگر اوباما با جمهوری‌خواهان بر سر اختلافات موافقت نکند، این کشور به دلیل بدهی‌ها و وضعیت بد اقتصادی به سوی یک ناکامی پیش خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار بین‌الملل برنا، جان بینر، سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا در گفت‌وگو با شبکه ای‌بی‌سی در پاسخ به سوال مجری که اگر دموکرات‌ها به خواست کاهش هزینه‌ها و ایجاد تغییرات قانون خدمات بهداشت عمومی هم‌چنان بی‌توجهی نشان دهند، آیا کشور به مخاطره خواهد افتاد، گفت اگر اوباما با جمهوری‌خواهان بر سر اختلافات موافقت نکند، این کشور به دلیل بدهی‌ها و وضعیت بد اقتصادی به سوی یک ناکامی پیش خواهد رفت.

بینر گفت من مایلم در کنار رییس‌جمهور باشم، اما مخالفت او با جمهوری‌خواهان، کشور را در مخاطره قرار داده است. وی در ادامه گفت ناکامی در افزایش سقف بدهی‌ها شرایطی «فاجعه‌بار» برای اقتصاد آمریکا پدید خواهد آورد.

این در حالی است که دموکرات‌ها گفته‌اند، در صورتی که جمهوری‌خواهان به تعطیلی دولت فدرال پایان دهند، حاضر به مذاکره هستند.

سناتور چارلز شومر نیز در مصاحبه با همین شبکه گفته است که این وضعیت در آمریکا بازی با آتش است و ما می‌خواهیم پای میز مذاکره بنشینیم اما دوست نداریم با تفنگی که سرمان را نشانه گرفته است، مذاکره کنیم و اگر بخواهیم به این شیوه گروکشی ادامه دهیم هیچ نتیجه‌ای نخواهیم گرفت و اوضاع بسیار بد خواهد شد.

سخنگوی مجلس نمایندگان امریکا هم‌چنین گفته است که او نمی‌تواند به خواست کاخ سفید برای افزایش محدوده بدهی‌ها و یا ابزارهای هزینه‌کرد موقت موافقت کند زیرا رای کافی ندارد.

این در حالی است که دموکرات‌ها و برخی جمهوری‌خواهان میانه‌رو در مجلس نمایندگان گفته‌اند که برای بازگشایی دولت فدرال تعداد رای کافی بر سر تصویب ابزارهای لازم هزینه‌کرد وجود دارد.

این درحالی است که هیچ امیدی به بازگشایی سریع نهادهای دولتی که برای اولین بار در هفده سال اخیر تعطیل شده‌اند، نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز