ركاب‌زن خوزستانی پس از كسب برنز آسیا:

با حمایت فدراسیون به سهمیه المپیك می‌رسیم

۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۱۳:۲۸:۵۹
کد خبر: ۲۶۲۶۴۲
با حمایت فدراسیون به سهمیه المپیك می‌رسیم
ركاب‌زن خوزستانی پس از كسب مدال برنز مسابقات آسیایی تایلند گفت: اگر فدراسیون ما را به مسابقات پیش رو اعزام کند می​توانیم سهمیه المپیك را كسب كنیم.

احسان خادمی در گفت​وگو با خبرنگار برنا در اهواز، اظهار كرد: از این رقابت​ها و مدالم راضی بودم اما متاسفانه مربی بالای سرمان نبود و به دلایلی نتوانستند به این مسابقات بیایند و ما بدون مربی ركاب زدیم و از توان و تجربه خودمان استفاده كردیم.

وی ادامه داد: حق ما در مسابقات تیم اسپرینت دومی بود كه در نهایت چهارم شدیم. در یك كیلومتر هم من با هزارم ثانیه، دومی را از دست دادم و سوم شدم.

من برای كسب این مدال خیلی زحمت كشیدم و در نهایت به مدال برنز رسیدم.

وی افزود: حریفانم در این مسابقات بسیار خوب و قوی بودند؛ به طوری‌ که نفر اول در رقابت‌های آسیایی اینچئون مدال طلا گرفته بود و نفر دوم هم كه در جهان همیشه مدال​آور بوده است اما من واقعا چیزی از آن​ها كم نداشتم. ما 80 امتیاز برای كسب سهمیه المپیک احتیاج داریم و اگر فدراسیون تیم را به مسابقات​ اعزام كند حتما سهمیه المپیك را خواهیم گرفت.
 
دوچرخه​سوار ملی​پوش خوزستانی درباره میزبانی تایلند، گفت: شرایط مسابقات خیلی خوب بود. محل اسكان و هتل مطلوب بود اما متاسفانه پیست دوچرخه​سواری کمی سنگین بود و ما با این پیست چندان آشنایی نداشتیم.

وی درباره عملكرد تیم‌ملی در این مسابقات عنوان كرد: ما در ماده سرعت خیلی خوب كار كردیم. در تیم اسپرنیت علی‌رغم این‌كه چهارم شدیم اما خوب كار كردیم و با نفرات سوم، دوم و اول تنها دو ثانیه اختلاف داشتیم.

خادمی ادامه داد: اگر با همین روندی كه در این مسابقات كار كردیم، ادامه دهیم و آمادگی بیشتری به دست آوریم مطمئن باشید ما می​توانیم در مسابقات جهانی جزو شش تیم برتر قرار بگیریم. امیدوارم كه همه برای آمادگی هر چه بیشتر این تیم كمك كنند تا تیم هماهنگ​تری داشته باشیم.

وی افزود: من برای این مسابقات خیلی زحمت كشیدم. دوچرخه​ای كه داشتم شكسته و خراب بود. دوچرخه جاده هم كه نداشتم. یعنی هیچ دوچرخه‌ای برای تمرین كردن در اختیارم نبود. فدراسیون اگر می​خواهد به ما كمك كند باید به خواسته​های‌مان عمل كند و فقط قول ندهد.

مدال‌آور مسابقات آسیایی بیان کرد: ما وقتی به فرودگاه آمدیم به استقبال​مان نیامدند و می​گفتند ما اطلاعی نداشتیم. نمی​دانم چرا این اتفاق​ها می​افتد. در استان ما هم که دوچرخه​سواری بسیار مشكل دارد. البته فكر می​كنم رییس جدید هیات دوچرخه​سواری می​تواند كارهای خوبی انجام دهد. ضربه​هایی كه ما می​خوریم از هیات قبلی است.


وی در پایان گفت: پیش از این به برخی از دوچرخه‌سواران اجازه شرکت در تمام ماده‌های مسابقات کشوری داده می‌شد که نباید به این صورت باشد و رکاب‌زنان باید به صورت تخصصی کار کنند. در هر صورت امیدوارم دوچرخه​سواری استان در آینده بیش از پیش موفق شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز