پیام تبریک سید شکرخدا موسوی به مناسبت انتخاب اهواز به عنوان پایتخت کتاب ایران

۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۵:۴۴
کد خبر: ۲۶۴۸۳۲
در پی انتخاب اهواز به عنوان پایتخت کتاب ایران سید شکرخدا موسوی، نماینده مردم اهواز، باوی،کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی، پیام تبریکی خطاب به مردم اهواز منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، متن پیام به شرح زیر است: «بسم‌الله الرحمن الرحیم همشهریان همیشه سربلند و قهرمان اهوازی انتخاب شایسته شهرمان اهواز سرافراز را به عنوان پایتخت کتاب ایران عزیز به همه شما به ویژه اهالی کتاب و جویندگان دانش و دانستگی، جوانان دانشجو و جامعه فرهنگی و دانشگاهی فرهیخته و مدیران و دست‌اندرکاران کتاب خوزستان شادباش و تبریک می‌گویم.

در این روزها که پدیده ریزگردها راه نفس را بر ما بسته بود و در صدر اخبار اهواز را با این پدیده تلخ بیشتر می‌شناختند گزینش اهواز قهرمان در بین ۱۰ شهر راه یافته به مرحله نهایی نخستین دوره انتخاب پایتخت کتاب ایران موجب خرسندی و خوشحالی همه مردم خوزستان و همشهریان عزیز اهوازی شد.

جای بسی خوشحالی است که در کنار قهرمانی‌های مردم اهواز در طول هشت سال دفاع مقدس که مردمانش با پیشانی بندی سرخ که نام پاک‌ترین خلایق بر آن نقش بسته بود و از شرف و کیان ایران اسلامی پاسداری کردند امروز نیز انتخاب اهواز به عنوان پایتخت کتاب کشور برای دوستداران ساحت مقدس فرهنگ و فرهیختگی موجب امید و انگیزه دانستن و ساختن شده است.

اینجانب به عنوان خادم مردم شریف اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی این انتخاب خجسته و شایسته را به همه مردم خوزستان به ویژه مردم اهواز تبریک دوباره گفته و آرزومندم که خداوند به ما توانی ارزانی دارد تا برای ساختن اهوازی شایسته مردمان بزرگوارش "به کوشش همه دست نیکی بریم".»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز