میان آگهی‌های جالب اینترنتی/

حراجی‌های جذاب ایرانی در دهکده جهانی

۱۳۹۰/۰۴/۱۳ - ۱۵:۴۹:۳۴
کد خبر: ۶۰۹۵۶
حراجی‌های جذاب ایرانی در دهکده جهانی
خرید و فروش اینترنتی آنهم با تخفیف‌های جالب و باور نکردنی شگرد جذابی برای شخص مخاطب است.

به گزارش خبرنگار برنا، وقتی نام حراجی می‌آید، آدمی با خود فکر می کند حراجی ها و مزایده ها و فروش فوق العاده مربوط می شود به فروشگاه ها، بازار ها و مکان هایی خاص و بزرگ.

اما این روزها در تبلیغات اینترنتی و رسانه‌های مکتوب موسسات و مغازه دارها هم به اصطلاح آتش به خدمات و محصولات خود می زنند. مثلا کلاس‌های آموزش دف، تنبک، گیتار، سنتور، تار، سه تار، و عود سنتور و تاری در موسسه ای شامل 40 درصد تخفیف شده و می توانید به جای 40 هزار تومان با  24 هزار تومان یک ترم آموزشی را سپری کنید و یا با 33 درصد تخفیف، سی هزار تومان خرید از خدمات کلینیک دامپزشکی موسسه ای را تنها با 20 هزار تومان بپردازید.

یا خدمان ماساژ و خدمات پوستی آقایان و کوپ‌های روز، براشینگ، رنگ، مش، هایلایت، طراحی ابرو، خدمات ناخن خانم ها را با تخفیف 50 درصد 10000 تومان در گوشه ای از شهر بیابید و یا سفارش بالای 20 هزار تومان فست فودی را با 12 هزار تومان تهیه کنید.

به گزارش برنا،در این حراجی‌ها چند نکته مطرح است؛ اینکه مدت زمان حراج چند روزه بوده و بعد از خرید اینترنتی که توسط شخص کاربر انجام می شود، امکان انصراف وجود ندارد! و کوپن خریداری شده تا مدت زمان مشخص از سایت مرجع قابل استفاده بوده و پس از آن اعتبار آن منقضی می‌شود و مهلت لغو سفارش تا زمان بسته شدن حراج (پایان روز حراج-چند روز و حتی چند ساعت-) است.

در هر بار مراجعه به موسسه مربوطه تنها یک کوپن قابل استفاده بوده و ترکیب چند کوپن برای خرید بالاتر پذیرفته نمی‌شود و نیز کیفیت خدمان ارائه شده از سوی شرکت های آگهی دهنده بوده و سایت های مرجع هیچ گونه تعهدی را بابت خدمات شرکت‌ها نمی دهند.

در این میان آنچه که بیشتر به نظر می آید در نظر گرفته نشدن کاربر و رضایت وی است،چرا که تماس با موسسات مربوطه قبل از شرکت در این حراجی‌ها هم نمی تواند تضمین کننده کیفیت خدمات ارائه شده باشد. 
 
خرید و فروش اینترنتی آنهم با تخفیف‌های جالب و باور نکردنی شگرد جذابی برای شخص مخاطب است. جدای از آسیب‌هایی که این معامله ها دارند و تمهیدات کمی که برای آسیب کمتر متقاضی در فضای مجازی در نظر گرفته شده، اما شرکت در این حراجی‌ها هیجان خاصی دارد که تنها اینترنت بازها لذت آن را می چشند.




 

نظر شما