هفته جوان/ طنز؛

چگونه تابستان را خوش بگذرانیم ؟

۱۳۹۰/۰۴/۲۲ - ۱۲:۴۲:۴۲
کد خبر: ۶۲۷۴۶
چگونه تابستان را خوش بگذرانیم ؟
رصد خیابان از پشت بام خانه و زاغ سیاه رهگذران و هم محله‌ای‌ها را چوب زدن؛ به دلیل تقویت حس پلیسی و کاراگاهی افراد و همچنین تقویت حافظه پیشنهاد می‌شود.

باشگاه جوانی برنا/ با شروع فصل تابستان و بیکار شدن خیل کثیری از جوانان و ایضا دانش‌آموزان و از آن‌جا که دغدغه بیشتر افراد این است که "چگونه تفریح کنیم که به ما خوش بگذرد" لذا پیشنهاداتی در این خصوص به اطلاع علاقمندان می‌‌رسانیم باشد که مورد توجه قرار گیرد!

بدیهی است که هیچ‌گونه محدودیتی زمانی در خصوص پیشنهادات درنظر گرفته نشده است.

- برای داشتن یک تفریح مفید همانا آموزنده بودن تفریح بسیار مهم بوده و باید در هر شرایطی مدنظر قرار گیرد و لذا انجام تفریحاتی مثل زنگ زدن و فرار کردن و ... به دلیل بار منفی و ایضا دمده بودن از دور خارج شده است.

- برخی از جوانان از گرانی بنزین شاکی بوده و مدعی شده‌اند که تفریح سالم و آموزنده خیابان‌گردی با ماشین از دور خارج شده که به اطلاع می‌رسد همانا به دلیل بار آموزشی زیاد این تفریح و آشنایی اقشار مختلف مردم به کیفیت ماشین‌های تولید داخل و خارج پیشنهاد می‌شود به هر طریق ممکن بنزین یارانه‌ای تهیه کنید. برای شروع می‌توانید لیستی از افراد فامیل که کمتر از ماشین استفاده می‌کنند تهیه نمایید.

- رصد خیابان از پشت بام خانه و زاغ سیاه رهگذران و هم محله‌ای‌ها را چوب زدن؛ به دلیل تقویت حس پلیسی و کاراگاهی افراد و همچنین تقویت حافظه پیشنهاد می‌شود. بدیهی است بهتر است به دلیل گرمی هوا این تفریح در ساعات عصرگاهی و تا پاسی از شب انجام شود!

- بررسی دقیق خیابان‌ها و کوچه‌ها و کشف اندازه دقیق متراژ کوچه و خیابان مورد علاقه پیشنهاد می‌شود. این تفریح علاوه بر داشتن حس ماجراجویی، برای افرادی که در درس ریاضی ضعیف هستند توصیه می‌شود. از آن‌جا که این تفریح به فعالیت بدنی زیادی نیاز دارد لذا توصیه می‌شود از خیابان‌ها و کوچه‌های کوچک شروع کنید!

- لازم به ذکر است که هر فرد باید روزانه چند دقیقه از اوقات فراغت خوددرا به تفکر اختصاص دهد تا مغزش آکبند نمانده و بعدهابا مشکل مواجه نشود. برای این کار می‌توانید به موضوعاتی نظیر پشه‌ها روزها کجا می‌روند؟ یا روی سر انسان چند تارمو موجود است؟ یا سوسک‌ها اساسا برای چه خلق شده‌اند؟ فکر کنید!

- مطالعه هم می‌تواند در برخی موارد کمک کننده باشد. توصیه می‌شود در صورت داشتن اعصاب کتاب‌هایی نظیر "قورباغه‌ات را قورت بده"، "سگت را له کن"، "چگونه گورخری پرورش دهیم"، "چرا من؟" و ... را مطالعه کنید!

- تمرینات تمرکز نیز به شدت می‌تواند مفید باشد. برای شروع می‌توانید از تمرین خواب در سی ثانیه، خواب تا لنگ ظهر، خوابیدن 24 ساعته و ... استفاده نمایید. بدیهی است در صورت زدن رکورد می‌توانید برای ثبت نام در کتاب رکوردهای گینس هم اقدام نمایید!

- پرورش حیوانات خانگی نیز می‌تواند در پرکردن اوقات فراغت مفید فایده باشد. البته باید به این نکته توجه کرد که هرگونه نگهداری از کبوتر، جوجه، اردک و ماهی به دلیل تکراری بودن و داشتن وجهه بد در جامعه توصیه نمی‌شود به جای آن می‌توانید انواع ایگوآنا، همستر، جوجه اردک زشت، کروکودیل، انواع موش آزمایشگاهی، حلزون دریایی و خرچنگ را جایگزین کنید! لازم به ذکر است که حیوانات جایگزین شد علاوه بر به روز بودن جنبه آموزشی بالایی هم دارند!

- با توجه به گران شدن آب‌بها و همچنین قیمت بلیت استخرها می‌توانید منابع ارزان‌تری را جایگزین کنید. برای مثال می توانید از گردش در میان فواره‌های پارک‌ها به ویژه پارک آب و آتش و همچنین استفاده از سیستم‌های آبپاشی بارانی در فضاهای سبز عمومی بهره ببرید!

در پایان ذکر این نکته که داشتن پول از نکات کلیدی انجام هر کدام از این تفریحات و سرگرمی‌ها است لذا به عزیزان توصیه می‌شود کمی هم عقل خود را به کار انداخته و تدابیری برای بدست آوردن پول بیاندیشند...

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز