در پی انتشار خبر هلوهایی که خوراک گاوها شدند

هنوز گاوهای مزرعه هلو می‌خورند/مدیری که باغدار هم هست!

۱۳۹۰/۰۴/۲۲ - ۱۲:۱۱:۰۲
کد خبر: ۶۲۸۳۰
هنوز گاوهای مزرعه هلو می‌خورند/مدیری که باغدار هم هست!
مدرک کارشناسی ارشد MBA دارم و در کنار تحصیل در مزرعه هم کار می‌کنم. اینطور نیست که همه وقتم را صرف کشاورزی کنم.

باشگاه جوانی برنا/حسین ترابی 29 ساله و دارای مدرک کارشناسی ارشدMBA است. اهل روستای گز شرقی در بندر گز در استان گلستان و صاحب وبلاگی با نام یادداشت های پسر یک مزرعه دار است که در آن فیلم، عکس و دست نوشته هایی در مورد مزرعه‌شان در روستای بندر گز منتشر می کند. بهانه گفت‌وگو با او یکی از پست های وبلاگش راجع به هلوهای رسیده ای بود که خوراک گاوها در گاوداری می شدند. پستی که باعث جلب توجه سایت های اینترنتی و حتی خبرگزاری ها به این نوشته شد.

حسین ترابی به برنا گفت: بعد از انتشار و انعکاس این مطلب در سایت‌ها و خبرگزاری‌ها هیچ گونه توجهی از سوی مسوولان به آن صورت نگرفت. تا به حال که تاثیری نداشته؛ انتظار هم نداشتم تاثیر چندانی داشته باشد. فقط می خواستم صدای باغداری که تا به حال به جایی نرسیده به جایی برسد تا همه آگاه شوند. متاسفانه قشر کشاورز و باغدار، تریبونی ندارد تا مشکلات و حرف هایش را به گوش مسوولان برسانند. به عنوان کسی که سر مزرعه هستم و مشکلات پدرم و سایر اهالی روستا را می بینم و می دانم. خوشحالم که دیده شد و انعکاس پیدا کرد.



این جوان کشاورز ساکن روستای گز شرقی به برنا گفت: مدرک کارشناسی ارشد MBAدارم و در کنار تحصیل در مزرعه هم کار می کنم. اینطور نیست که همه وقتم را صرف کشاورزی کنم؛ اما ناگزیر مثل همه روستایی ها در کنار تحصیل در مزرعه هم کار می کنم. محیط روستا اقتضا می کند همه اعضای خانواده زن و مرد و فرزندان پا به پای هم کار می کنند. همیشه در دوران تحصیل و دانشجویی در وقت‌های آزاد به مزرعه رفته ام و در کنار پدر و خانواده کار کرده ام. مزرعه مان تقریبا بزرگ است و به صورت خانوادگی کار می کنیم و با عموهایم همه در یک حیاط زندگی می کنیم و در واقع در چنین محیط سنتی زندگی می کنم. نسبت به مزرعه علاقه و ارق خاصی دارم. ناگزیر هستم که به شغل پدری ام بپردازم. مشکلات زیاد است و موانع زیادی بر سر راهم می بینم اما حتما شغل پدری ام را ادامه می دهم ، البته نه به شیوه سنتی، بلکه با ابزار و امکانات پیشرفته و به روز. می توانم از آموخته هایم در رشته MBA استفاده کنم و در کار کشاورزی پیشرفت کنم.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز