سردار قلابی را شناسایی کنید/جزییات زندگی فردی که می‌خواست سردار باشد

۱۳۹۰/۰۵/۱۷ - ۱۲:۰۶:۱۰
کد خبر: ۶۹۰۵۸
سردار قلابی را شناسایی کنید/جزییات زندگی فردی که می‌خواست سردار باشد
عوامل انتظامی پلیس راه‌آهن در آخرین روز تیرماه سالجاری، ضمن كنترل مسافرین قطارهای مسافری به یك نفر ملبس به لباس فرم ناجا با درجه سرتیپی مشكوک شدند.

عوامل انتظامی پلیس راه‌آهن در آخرین روز تیرماه سالجاری، ضمن كنترل مسافرین قطارهای مسافری به یك نفر ملبس به لباس فرم ناجا با درجه سرتیپی مشكوك شدند. 



تصویر بدون پوشش با حکم قضایی منتشر شده است

ماموران در بررسی‌های بیشتر و در بازرسی وسایل همراه این فرد كه خود را «سردار حسن صالحی» معرفی می‌كرد دریافتند هویت واقعی او «اردشیر» است و مدارك شناسایی زیادی از جمله مدارك كارت ملی مجعول، مهرهایی مربوط به نظام پزشكی، گواهینامه پایه دوم و كارت شناسایی پزشكی و شناسنامه و پروانه مطب و دانشنامه پایان تحصیلات علوم پزشكی كه همگی به نام «حسن صالحی» بودند نیز از وی کشف شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 16 تهران ، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار اداره سیزدهم مبارزه با جعل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

بنا بر گزارش ایسنا در تحقیقات انجام شده از سوی کارآگاهان اداره سیزدهم مشخص شد که متهم 42ساله، هیچگونه وابستگی به هیچکدام از نهادهای دولتی و نظامی کشور نداشته و به احتمال فراوان در پوشش مقام ارشد نظامی قصد فریب و کلاهبرداری از افراد را داشته است.

متهم که پس از انتقال به اداره سیزدهم چاره‌ای جز اعتراف نداشت صراحتا به جعل کلیه مدارک شناسایی کشف شده اعتراف کرد و در اعترافاتی عجیب به کارآگاهان گفت: از حدود سه سال پیش از سوی خانواده‌ام ترد شده و قصد داشتم تا با استفاده از اسناد و مدارک مجعول و معرفی خود به عنوان پزشک متخصص و یک افسر ارشد نظامی ، زمینه بازگشت به خانه را فراهم كنم.

در حالی که جواب‌های ارائه شده از سوی متهم با سوالات بیشتری از سوی کارآگاهان مواجه شده و متهم نیز قادر به ارائه پاسخ‌های قانع کننده‌ای برای این سوال‌ها نبود، کارآگاهان در ادامه تحقیقات خود موفق به شناسایی دو نفر از افرادی شدند که متهم تحت هویت سردار قلابی قصد فریب آنها را داشته است.

سرهنگ کارآگاه فریدون رهبریان، معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ، در ادامه اعلام این خبر گفت: با توجه به تحقیقات انجام شده و شناسایی تعدادی از افرادی که متهم خود را تحت عنوان پزشک متخصص و افسر ارشد نظامی به آنها معرفی کرده ، این احتمال وجود دارد که متهم با این شیوه و شگرد اقدام به فریب و کلاهبرداری از شهروندان و مالباختگان احتمالی کرده باشد؛ از همین رو دستور انتشار بدون پوشش چهره متهم برای شناسایی از سوی شکات و مالباختگان احتمالی، از سوی مقام قضایی صادر شده است؛ لذا از کلیه شهروندان و مالباختگانی که موفق به شناسایی متهم شده و از او شکایتی دارند دعوت می‌شود تا برای طرح و پیگیری شکایت خود به اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه كنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز