فست فود برنا برای آخر هفته

از فروخته شدن اسرار خدا در یک سی دی تا هزینه حضور در کلاس بازیگری بازیگران مشهور سینما و تلویزیون

۱۳۹۰/۰۶/۰۳ - ۱۹:۲۱:۵۲
کد خبر: ۷۲۸۲۰
از فروخته شدن اسرار خدا در یک سی دی تا هزینه حضور در کلاس بازیگری بازیگران مشهور سینما و تلویزیون
مطالب داغ این هفته‌،مربوط به خبر فروش سی دی اسرار خدا،دوست یابی در سایت های اینترنتی و هزینه حضور در کلاس آموزش بازیگری،هنرمندان مشهور سینما و تلویزیون بود.
به گزارش برنا خبرها و گزارش‌هایی فرهنگی و اجتماعی با محتوای جوانی جزیی از کارهای سرویس باشگاه جوانی است.می توانید در ادامه این خبر چکیده ای از گزارش های داغاین هفته را بخوانید. اما مطالب داغ این هفته‌،مربوط به خبر فروش سی دی اسرار خدا،دوست یابی در سایت های اینترنتی و هزینه حضور در کلاس آموزش بازیگری،هنرمندان مشهور سینما و تلویزیون بود.




پیک موتوری با کولر، بدون ترافیک و سرعت اضافه/ یک و نیم میلیون در ماه درآمد دارم

مسوول یک پیک موتوری واقع در بازار بزرگ تهران به خبرنگار برنا می گوید: اگر موتورسواران به مناطق تهران مسلط باشند درآمد 70 هزار تومان در روز خواهند داشت بستگی به خودشان دارد که چقدر مسیرها را زود پیدا کنند و برگردند.

موتورسوار این پیک می گوید من قبلا در خیابان به صورت گذری کار می کردم ولی در خیابان ماندن شرایط و سختی های خودش را دارد. درآمد روزانه ام مشخص نیست، در ماه حدود یک و نیم میلیون از این شغل درآمد دارم.



دوستی‌های خیابانی؛ افزایش سن ازدواج، آسیب‌پذیری دختران و نیازهای جامانده پسران!


نگاهی به تعداد سایت‌های دوست‌یابی در دنیای مجازی می‌تواند صحت این ادعا را تایید کند. سایت‌هایی که هر روز ورژن جدیدتری از آن‌ها رونمایی می‌شوند و هدفشان بنابه گفته مدیرانشان تنها ایجاد محیطی برای دوستیابی است!

نکته جالب در این سایت‌ها این است که تنها محدودیتش شرط سنی است که در برخی از آن‌ها 18 سال عنوان شده است و محدودیت دیگری ندارد و افراد می توانند با خیالی آسوده و خود جوش فرد مورد نظر را انتخاب کند تا خدایی ناکرده بی‌گدار به آب نزنند.



20سینمای تعطیل پایتخت پاتوق معتادان یا متروکه و معطل/ پردیس‌ها خود را ثابت کردند

سخنگوی انجمن سینماداران در گفت و گو با خبرنگار برنا با اعلام اینکه سینماهای "شباهنگ"، "رودکی"، "البرز"،"ارم"،" برلیان"،" تابان"،" تیسفون"، "توسکا"،" تمدن"،" خیام"،" رنگین کمان"،" سحر"،" ستاره"،" سارا"،" شهر قشنگ"،" کریستال"،" مارال"،" مرجان"،" نادر"،" شهرزاد"،" شیرین" از سینماهای تعطیل شده هستند و از بین این سینماها تنها "مارال" تخریب شده است.
 
سینماهایی مثل" البرز"،" ارم"،" تابان"،" برلیان" ،" تیسفون"،" توسکا" و" تمدن" سال هاست تعطیل هستند و سینماهایی مثل "رودکی" و "نادر" در سال های اخیر تعطیل شده اند.

محمد رضا صابری در ادامه گفت : در حال حاضر 46 سینمای مشغول به کار داریم که البته بعضی سینماها مثل سینما ایران دارای چند سالن هستند و بنابراین با این حساب تقریبا می توانیم بگوییم حدود 50 سالن سینما داریم.

200 هزار تومان برای یک خط خطرناک / اگر می‌ترسید دنبال تاتوی چشم نباشید

این روزها خدماتی که توسط سالن‌های زیبایی ارائه می‌شود روز به روز گسترده‌تر می‌شود. از کاشت ناخن و نگین دندان گرفته تا انواع خالکوبی از جمله خدماتی است که توسط آرایشگران در سالن های زیبایی ارائه می شود و گاهی مشکلاتی را نیز برای مشتریان به وجود می آورد.

هر چند که بارها پزشکان توصیه کرده اند که انجام اینگونه خدمات در آرایشگاه و توسط فرد غیر کارشناس می تواند صدمات جبران ناپذیری را به فرد وارد کند اما باز هم به دلیل ارزان‌تر بودن انجام این خدمات در سالن‌های زیبایی مشتری های پر و پا قرص بسیاری دارد. قیمت انجام تاتو خط چشم در سالن‌های زیبایی تهران بر حسب موقعیت سالن متغیر است و بین 60 تا 200 هزار تومان برآورد می شود.


پشت پرده فروش سی دی‌های عرفانی عجیب/ یادگرفتن اسرار خدا محال است

به گزارش برنا این روزها در فروشگاه‌های مجازی اینترنتی محصولات عجیب و غریبی به فروش می‌رسد. برای نمونه می‌توان به تبلیغات یک ‌سی‌دی اشاره کرد که به راحتی به فروش می‌رسد و هیچ نشانی هم از منبع آن موجود نیست.

تبلیغات این سی‌دی با عناوین فریبنده مثل« از اسرار خدا چه می دانید؟آیا تا به حال كسی به اسرار پروردگار جهانیان پی برده؟انسان تا چه حد به راز های ناشناخته خداوند آگاه شده است؟از چیزهایی آگاه شوید كه دانشمندان و فلاسفه بزرگ به آنها پی برده اند! و... » سعی در جلب مشتری دارد.

متلک‌گویی‌های جنسی در خیابان/ رسانه چرا رفتار صحیح را آموزش نمی‌دهد؟!

دکتر مجید ابهری متخصص علوم رفتاری، آسیب شناس اجتماعی پژوهشگر و استاد دانشگاه دراین باره به خبرنگار برنا گفت: متلک گویی از آسیب‌های خیابانی آزار دهنده برای قشر بانوان است. متاسفانه آزارهای خیابانی را می توان در دو گروه کلامی و فیزیکی خلاصه نمود که بر اساس شخصیت و پایگاه اجتماعی افراد، گروه بندی آزارها تعیین می شود.با توجه به افزایش ظواهر نامناسب بعضی زنان و کم رنگ شدن ارزش‌های اخلاقی و دینی در برخی از جوانان امروزی با نوع گستاخانه تر آزارهای کلامی مواجه شده ایم. اگر تا دیروز این گونه الفاظ جنبه سربه سر گذاشتن، شوخی یا جلب توجه زنان بود؛ امروزه آزارهای کلامی با محتوای جنسی باعث وحشت و گریز رفتاری می شود. از نگاه رفتارشناسی استفاده از این گونه عبارت ها نشانه ضعف تربیت خانوادگی و کمرنگ شدن ارزش های اخلاقی در جامعه است.

تورهای پهن شده آژانس‌های مسافرتی برای عید فطر/تیغ تیز ایرانگردی جیب‌ها را می برد


بنا به مشاهدات خبرنگار برنا این تورها برای 2 یا چهار روز تدارک دیده شده اما هزینه‌ها از 149 تا 400 هزار تومان-به ازاء هر نفر- متغیر هستند.این در حالی است که این هزینه‌ها بدون مبالغ خورد و خوراک در نظر گرفته شده است.

بنا بر این گزارش در بازار داغ آژانس‌های مسافرتی برای سفرهای ایرانگردی، برخی از مسوولان این آژانس‌ها در پاسخ به خبرنگار برنا در مورد بالا بودن هزینه‌ها می گوید:تور ارزان قیمت نداریم، هواپیما و هتل هزینه اش بالا است و سعی داریم عالی ترین خدمات را ارائه بدهیم و روی تورهای ارزان قیمت کار نمی کنیم.

صفر تا 100 تابلو فرش بافی/150 تا 200 هزار تومان بپردازید و تابلو فرش ببافید


در آگهی یکی از این موسسات عنوان شده« درآمدی مطمئن و مناسب با مزایای عالی در منزل خود، بدون صرف هزینه درآمد داشته باشید. پس از یک هفته آموزش تخصصی رایگان، بافت تابلو فرش را به صورت تضمینی یاد بگیریم.»مسوول این آموزشگاه می گوید: به مناسبت ماه مبارک رمضان شرایط ویژه‌ای برای کلاس‌ها داریم. 5 جلسه کلاس آموزشی برگزار کرده و تنها 150 هزار تومان دریافت می‌کنیم،ضمنا در آگهی کلمه «رایگان» اشتباه چاپ شده است!بعد از گذراندن دوره، لوازم بافت تابلو فرش را به طور رایگان در اختیار هنرجو قرار می دهیم؛ برای یک هنرجوی تازه کار، بافت یک تابلو فرش 100 در 70 حدود 2 تا 2 و نیم ماه وقت می برد و هنرجو مبلغ 300 هزار تومان بابت دستمزد دریافت می‌کند. اگر زرنگ تر باشد و بتواند در زمان کمتری مثلا 15 روز تا یک ماه کار را تحویل دهد، بین 500تا 600 هزار تومان دستمزد می گیرد.اگر هنرجو هزینه‌های بافت فرش -حدود 400 هزار تومان-را خودش پرداخت کند، دو برابر آن یعنی 800 هزار تومان دستمزد می گیرد.

هزینه حضور در کلاس پدر خوانده‌های بازیگری:700 هزار تا 2 و نیم میلیون تومان


آموزشگاه دیگری که نام سوپراستارهای معروف سینما را در تبلیغات خود یدک می کشد، شرایط ویژه تری برای کلاس‌های خود در نظر گرفته است. این آموزشگاه مدرک دانشگاه ... را به هنرآموزان خود بعد از اتمام دوره می‌دهد و برای 5 ترم آموزشی توسط م.الف و ح.ب بازیگران زن و مرد اول پرده های سینما و ف.ج کارگردان و مجری تلویزیونی 2 میلیون و 500 هزار تومان شهریه دریافت می کند و در کلاس ها از اساتید دانشگاه و بازیگران سینما به صورت ترکیبی استفاده می شود.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز