تکرار// باران رحمت پایتخت را نوازش داد

۱۳۹۰/۰۶/۰۴ - ۰۰:۲۰:۴۵
کد خبر: ۷۲۸۳۷
تکرار// باران رحمت پایتخت را نوازش داد
طبق پیش بینی خبری برنا، بارش پراکنده باران در تهران از سحرگاه امروز یکشنبه آغاز شد و هوای تهران را بیشتر پائیزی کرد

پرویز رضا زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی برنا با بیان این مطلب اظهار داشت: امروز در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، گلستان، مازندران، غرب کرمان و شرق فارس بارندگی حاکم است و در استان های مرکزی از جمله زنجان، تهران، قزوین، البرز، قم، سمنان و اصفهان بارش باران به صورت پراکنده خواهد بود.

وی با بیان این مطلب که بارش باران در منطقه شمالی کشور برای فردا که روز قدس است، پیش بینی می شود، خاطر نشان کرد: بارش باران در استان های آذربایجان شرقی و غربی، گیلان، غرب کرمان، شرق فارس و اردبیل قابل مشاهده خواهد بود؛ اما این بارش به صورت پراکنده و جزیی استان های تهران، البرز، قم، قزوین، زنجان، مازندران و گلستان را نیز در بر خواهد گرفت.

مشاوره پیش بینی سازمان هوا شناسی درباره وضعیت دما درپایتخت گفت: از روز گذشته دمای هوای تهران 34درجه سانتی گراد است که پیش بینی می شود این دما تا روز دوشنبه بیش از 10 درجه کاهش یابد، به طوریکه دمای هوا در روز دوشنبه به 20درجه سانتی گراد می رسد.

رضا زاده از کاهش 10درجه دما در نیمه شمالی کشور خبر داد و تصریح کرد: دما در نیمه جنوبی کشور تا 3درجه کاهش خواهد یافت؛ اما در استان های حاشیه البرز از آذربایجان، زنجان، تهران، سمنان، خراسان، قم و ... که در نیمه شمالی کشور واقع شده اند، پیش بینی می شود بیش از 10درجه کاهش دما قابل مشاهده باشد.

نظر شما