نگاه برنا به نقش موسسات دلال در موسیقی/۳

ساخت کلیپ‌های ۸ میلیونی برای آنطرف آب /کشف استعداد خوانندگی تخصص ما است!

۱۳۹۰/۰۶/۲۷ - ۱۷:۳۲:۰۴
کد خبر: ۷۷۱۹۰
ساخت کلیپ‌های ۸ میلیونی برای آنطرف آب /کشف استعداد خوانندگی تخصص ما است!
برای ساخت یک کلیپ تصویری توسط کارگردان‌های شبکه‌های ماهواره‌ای حدود 3 تا هفت میلیون باید هزینه کرد .
به گزارش خبرنگار برنا برای فعالیت در زمینه موسیقی و ساخت یک آلبوم موسیقی و فعالیت حرفه ای در این عرصه  موسسه های هنری وجود دارند که به صورت مشخص صلاحیت و مجوزهای لازم را نداشته و با وعده و وعیدهایی در این زمینه به علاقمندان می دهند و صرفا به دنبال مسایل اقتصادی هستند.

در میان این آگهی ها بعضی به ظاهر جذاب تر هستند و با بیان جملاتی مثل اگر صدای خوبی دارید با ما تماس بگیرید. ما استعدادهای شما را کشف می کنیم وعده هایی داده می شود که در مدت کوتاهی خوانندگان جوان را به معروفیت می رسانند.

به گزارش برنا، موسسه هایی ادعا می کنند برای کسانی که صدایشان خوب است شرایطی در نظر گرفته که بتوانند آثارشان را در عرصه موسیقی ارایه دهند.علی الرغم مبالغ هنگفت که از این بابت دریافت می کنند به صورت ظاهری شرایطی نیز در نظر گرفته می شود و عنوان می کنند موسیقی که توسط ما ساخته شده دوست داریم صدای خوب بر روی آن بخواند.

بر طبق مشاهدات خبرنگار برنا مشخص می شود که این موسسات صرفاً کار تجاری انجام می دهند و با پایین ترین سطح کیفی ساخت موسیقی انجام می شود.

برای این کار از نرم افزارهای کامپیوتری استفاده شده و برای ساخت هر تک آهنگ حدود 700 هزار تومان دریافت می شود و در صورت خواست خواننده به ارایه کار بهتر خود خواننده باید تمام هزینه های مربوط به نوازنده ها و موارد دیگر را پرداخت کند.

در تماس با چند موسسه موسیقی که فعالیت های آنها به صورت دقیق مشخص نیست و مجوزهای لازم را جهت انجام این کار ندارند مشخص شد که این موسسات به علاقمندان به این کار پیشنهاد می دهند برای اینکه زودتر شناخته شوید بهتر است یک کلیپ تصویری بسازید.

صاحب موسسه ای عنوان می‌کند: برای ساخت یک کلیپ تصویری توسط کارگردان های شبکه های ماهواره ای حدود 3 تا هفت میلیون باید هزینه کرد .این کار بستگی به این دارد که خواننده بخواهد کلیپ خود را در کدام شبکه ماهواره ای پخش کند. برای شبکه pmc حدود 7 الی 8 میلیون و برای شبکه ایران موزیک با حدود یک ونیم میلیون هم می توان کلیپ تصویری ساخت.

تنظیم، تولید کلیپ‌ها و آهنگ‌های به قولی زیرزمینی که در بیشتر موارد از شبکه‌های ماهواره‌ای پخش می‌شوند، در حالی تولید و پخش می‌شود که هنوز قانون مشخصی برای این تولید این محصولات و تبلیغات آن تدوین نشده است.



نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز