گزارش برنا از بازار داغ استفاده از لیزر در درمان بیماری‌ها؛

لیزر؛ آچار فرانسه پولساز موسسات زیبایی/ قسطی با ۷۰۰ هزار تومان به بالا تغییر رنگ دهید و جوان شوید!

۱۳۹۰/۰۶/۲۷ - ۱۷:۵۰:۳۳
کد خبر: ۷۷۱۹۳
لیزر؛ آچار فرانسه پولساز موسسات زیبایی/ قسطی با ۷۰۰ هزار تومان به بالا تغییر رنگ دهید و جوان شوید!
هزینه هر جلسه لیزر صورت 120 هزار تومان است. البته در جلسان 5و 6 یک سوم هزینه دریافت می شود و جلسات 7و 8 رایگان است.
به گزارش باشگاه جوانی برنا، این روزها پیشرفت تکنولوژی در بیشتر ارکان زندگی آدم‌ها تاثیر گذاشته و چند وقتی است که پای این تکنولوژی‌های نوین به دنیای پزشکی هم باز شده است تا بیمار در نهایت رنج کمتری را متحمل شود.اما همین تکنولوژی نوین در برخی موارد به بازاری برای سودجویان بدل شده تا به بهانه استفاده از آن‌ها، هزینه بیشتری دریافت کنند.

استفاده از انواع لیزر در درمان بیماری‌ها چند وقتی است که طرفداران خاص خودش را دارد و جالب این جاست که نرخ ثابتی هم ندارد و نسبت به محلی که این خدمات ارائه می‌شوند متفاوت است و دربیشتر موارد هم مورد استفاده قرار می‌گیرد از کوچک کردن شکم و برداشتن موهای زائد گرفته تا از بین بردن جای جوش و خال و ...

محجوب، مدیر یکی از این موسسات است که برای جلب مشتری بیشتر تخفیفات خاصی هم ارائه می‌کند. وی درباره استفاده از لیزر برای برداشتن موهای زائد می‌گوید: هزینه هر جلسه لیزر صورت 120 هزار تومان است. البته در جلسات 5و 6 یک سوم هزینه دریافت می شود و جلسان 7و 8 رایگان است.برای دست 260 هزار و برای پا هم 450 هزار تومان برای هر جلسه باید بپردازید.

اگر مشکل هرمونی نداشته باشید هزینه کمتری دریافت خواهیم کرد. این را علیزاده، مدیر یکی از موسسات می‌گوید و توضیح می‌دهد: حداقل باید 5 جلسه به موسسه مراجعه کنید و هزینه‌ها بر اساس میزان موهای زائد تعیین می‌شود و شاتی 700 تومان است!

بیشتر که اصرار می‌کنی می‌گوید: نمی‌توان این طوری قیمت داد. مشاوره ما رایگان است و بعد از معاینه پزشک قیمت را تعیین می‌کند.

ما فقط به صورت پکیج کار می‌کنیم. این را "سما" مدیر یکی از این موسسات می‌گوید و توضیح می‌دهد: دوره درمان 6 جلسه است و دو جلسه آخر رایگان است. قیمت یک دوره کامل برای رفع موهای زائد پا 640هزار تومان و برای دست هم 420 هزار تومان است که البته می توانید به صورت قسطی پرداخت کنید. اگر چند پکیج را هم با هم بردارید تخفیف ویژه خواهیم داشت.

نرخ استفاده از لیرز در درمان چاقی و لاغری به مراتب بالاتر است و به قول قاسمی، مدیر یکی از این موسسات بر اساس میزان چربی اضافه تعیین می‌شود.

وی درباره نحوه کار لیزر برای درمان چاقی می‌گوید: درمان با این نوع لیزر یک جلسه طول می‌کشد و و همزمان با ازبین بردن چربی‌ها، پوست موضع هم محکم و سفت می‌شود. درد آن مثل سر سوزن است و بعد از انجام کار ممکن است تا چند روز درد وجود داشته باشد اما خطرات لیپوساکشن را ندارد!

از هزینه‌اش که می‌پرسی می‌گوید: هزینه درمان چاقی شکمی با این نوع لیزر یک تا دو میلیون تومان است.

برای اطلاع خودتان می‌گویم، هیچ لیزری صد درصد نیست! این را بهارزاده مدیر یکی از موسسات می‌گوید و ادامه می‌دهد: با این حال 80درصد موهای زائد با استفاده از لیزر قابل درمان است و 20 درصد باقی هم به صورت موهای کرکی است که از لحاظ زیبایی مشکلی ایجاد نمی‌کند.

از هزینه‌ها که می‌پرسی می‌گوید: برای صورت، هزینه درمان شاتی محاسبه می‌شود که هر شات 600 تومان است و برای بدن باید پکیج را خریداری کنید که با 10 درصد تخفیف محاسبه می‌شود.

انجام انواع اعمال جراحی با لیزر، از بین بردن چین و چروک، لک و آبله، تغییر رنگ پوست، جوان‌سازی پوست و رفع ترک کف دست و کف پا از جمله ابتکاراتی است که این موسسات برای جلب مشتری بیشتر ارائه می‌کنند. با این حال به نظر می‌رسد که هر موسسه برای تعیین قیمت نهایی ارائه خدمات، تابع قوانین خودش است و بر اساس منطقه و شاید هزینه جا نرخ را تعیین می‌کند.

جالب این جا است که در بیشتر این موسسات افرادی که اقدام به انجام این امور می‌کنند پزشک نیستند و تنها در تعداد کمی از آنها پزشک متخصص کار را انجام می‌دهد.

این که لیزر تا چه اندازه در درمان بیماری‌ها موثر است موضوع این گزارش نیست اما قریب به اتفاق موسساتی که خدمات لیزر ارائه می‌کنند با آب و تاب از کارکرد این تکنولوژی تعریف می‌کند، در حالی که به نظر می‌رسد در بیشتر این موسسات از لیزر برای تبلیغات آن هم به عنوان تکنولوژی همه‌کاره و البته پولساز استفاده می‌شود و جنبه درمانی آن در رتبه بعدی قرار دارد...

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز