چقدر همسرتان را می شناسید؟

۱۳ نکته ویژه در مورد مردها/آنها نمی‌توانند نشانه‌های زیرکانه را بفهمند

۱۳۹۰/۰۶/۲۸ - ۱۷:۵۶:۱۷
کد خبر: ۷۷۳۸۹
۱۳ نکته ویژه در مورد مردها/آنها نمی‌توانند نشانه‌های زیرکانه را بفهمند
به احتمال زیاد مردها نشانه های لطیف مانند تن صدا و حالت های صورت، بویژه حالت ناراحتی همسرشان را دریافت نمی کنند.
به گزارش خبرگزاری برنا، وقتی در زندگی زناشویی شناخت حاکم باشد، زن و شوهرها می توانند از این شناخت در جهت بهبود زندگی استفاده کنند. لازم است همسران قبل از ازدواج اطلاعاتی درمورد صفات شخصیتی جنس خود و  جنس مقابل بدست آورند، آن ها از این طریق می توانند زندگی پیش بینی شده ای را تجربه کنند و مدیریت بیشتری بر زندگی و رفتارهای خود داشته باشند.


چند نکته در مورد مردها

بیان احساسات

بر خلاف زن ها برای مرد ها بسیار سخت است که در مورد احساساتشان غیر مستقیم صحبت کنند. یادتان باشد توقع نداشته باشید همسرتان برای افزایش زمانی که دوست دارید عاشقانه صحبت کنید حرف های زیادی داشته باشد.

مرد ها دوست دارند عشقشان را با عمل نشان دهند

بسیاری از مردها ترجیح می دهند احساساتشان را بیشتر از طریق اعمال نشان دهند تا کلمات. ممکن است مردی با درست کردن شیری که چکه می کند، دری که قژقژ می کند، کابینتی که خراب است و در کل هرچیزی که به محیط شما آسایش ببخشد، مهرش را نشان دهد.

مردها تعهدات را جدی می‌گیرند


شواهد نشان داده است که مردها با تعهد ازدواج می کنند. در واقع آبروی مردها در تعهداتشان است. آن ها به تعهدات طولانی مدت بسیار پایبند هستند. در مورد خانواده نیز مردها نگرانی های زیادی در مورد تعهداتشان نسبت به همسر و فرزندان دارند.

او واقعاً گوش می دهد

وقتی به حرف های کسی گوش می دهید ممکن است حرف هایش را با جملاتی مانند " بله، متوجه ام" یا " دارم گوش میدم" تایید کنید. اگر مردها به حرف های شما پاسخ نمی دهند به این معنا نیست که به حرف های شما گوش نمی دهند بلکه آن ها ترجیح می دهند ساکت باشند و به حرف های شما فکر کنند.

شریک شدن در فعالیت ها

مردها در ابتدای رابطه همواره از طریق سهیم شدن در فعالیت ها وارد رابطه می شوند، نه از طریق فکر یا احساس. در واقع به این دلیل که ارتباط کلامی در ابتدای رابطه کمی برایشان سخت است و به همین دلیل از طریق سهیم شدن در فعالیت هایی که  در آن ها توانایی دارند، خودی نشان می دهند.

مردها به زمانی برای تنها بودن نیاز دارند

اگرچه سهیم شدن در فعالیت ها برای مردها خوشایند است اما آن ها به زمانی برای خود بودن نیازمندند. ممکن است همسر شما احتیاج به قدم زدن، کوه رفتن، بازی های کامپیوتری و غیره داشته باشد .

اگر می خواهید همسرتان زمان بیشتری برای شما باشد، او را به این سرگرمی ها بیشتر ترغیب کنید. وقتی زن و شوهر فضای بیشتری برای رشد تغذیه فردیتشان دارند، چیزهای بیشتری نیز برای سهیم شدن باهم خواهند داشت.


مردها سریع تر از زن ها از مسائل می گذرند

زن ها گرایش دارند تجربیات تلخ و منفی گذشته را به یاد بسپارند و شاید بیان احساس ترس، اضطراب و افسردگی خود را به تاخیر بیاندازند.

در مقابل مردها کمتر بر اتفاقات ناخوشایند توقف می کنند و دوست دارند سریع از آن ها بگذرند. بنابراین اگر دوست دارید در مورد مشاجره دو شب پیش با همسرتان صحبت کنید، یادتان باشد ممکن است همسرتان آن را فراموش کرده باشد.

مردها نمی توانند نشانه های زیرکانه را بفهمند

به احتمال زیاد مردها نشانه های لطیف مانند تن صدا و حالت های صورت، بویژه حالت ناراحتی همسرشان را دریافت نمی کنند.

اگر می خواهید مطمئن شوید همسرتان پیام شما را دریافت کرده است، لطفاً پیامتان را مستقیم بیان کنید!

مردها به قدردانی پاسخ می دهند

قدردانی می تواند تاثیر زیادی بر فعالیت های مردها داشته باشد. تحقیقات نشان داده است اگر مردی به خاطر مشارکت در زندگی، توسط همسرش قدردانی شود و همسرش برای فعالیت های او ارزش قائل شود و او را فردی شایسته بداند، بیشتر در زندگی مشارکت خواهد کرد.

مردها دوست دارند همسرشان آسوده خاطر باشد

آسایش و رفاه شما برای همسرتان بسیار مهم است. اما آن ها نمی دانند شما چه چیزی می خواهید مگر آنکه به آن ها بگویید.

بعضی از زن ها دوست ندارند در مورد چیزهایی که دوست دارند و یا دوست ندارند صحبت کنند، آن ها دوست دارند همسرشان بتواند آن ها را حدس بزند. اما این برای مردی با مشغولیت ها زیاد زندگی توقع نابجایی است. اگر به او سرکوفت نزنید، به حرف های شما گوش خواهد داد چرا که همسرتان می داند اگر شما خوشحال باشید، او نیز خوشحال خواهد بود.

نشانه های آسودگی را به همسرتان با جملاتی مانند" چقدر خوب است که تو را دارم" " با تو خیالم از همه چیز راحت است" " چقدر راحت میشه به تو تکیه کرد" نشان دهید.

یادتان باشد این یک دعای مردانه است" خدایا من را جلوی زن و بچه هام شرمنده نکن".

مردها اضطراب عملکرد می‌گیرند

بیشتر مردها در موقعیت های مختلف اضطراب عملکرد می گیرند، مخصوصاً زمانی که سنی از آن ها می گذرد. اضطراب در مورد جسم، توانایی های تخصصی و نیروی حیاتی اضطراب های معمول مردها است. در موقعیت های مختلف با جملاتی مانند" تو می توانی" " من به تو ایمان دارم" به همسرتان قوت قلب دهید.

وقتی نیازهای مردها برطرف نمی شود، دست به کارهای مختلفی می زنند


اگر مردی احساس عشق و خوشایندی را در رابطه نداشته باشد، ممکن است برای کسب رضایت دست به کارهای مختلفی مانند ورزش، بازی های کامپیوتری، مشغولیت هایی که شاید تا پیش از این در او ندیدید، بزند. برای پرهیز از این نارضایتی ها، لازم است همواره زن و شوهرها در مورد رضایت از زندگی و نیازهایشان با هم صحبت کنند.

همسرتان باشما پا به بیکران می گذارد. یادتان باشد برای یک مرد ناخشنودی همسر آن هم بعد از یک رابطه بلند مدت بسیار سخت است. سعی کنید با شناخت همسرتان، شادی و نشاط را میهمان دائمی زندگی خود کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز