خودکشی «آشا محرابی» تکذیب شد!+عکس

۱۳۹۰/۰۸/۱۲ - ۲۳:۰۱:۴۷
کد خبر: ۸۵۲۲۰
خودکشی «آشا محرابی» تکذیب شد!+عکس
در بخشی از این خبر می‌خوانیم: وی پس از مصرف قرص برنج و مسمویت شدید، اقدام به رگ زنی از سه نقطه کرده بود که خوشبختانه با تلاش پزشکان این امر ناکام ماند!
در روزهای گذشته خبری مبنی بر خودکشی بازیگر زن سریال «قلب یخی» در سایت‌های خبری منتشر شد که در ادامه این خبر نیز با نشانه‌هایی که داده شده بود، می‌شد حدس زد فرد مذکور کسی نیست جز آشا محرابی.

به گزارش بانی‌فیلم، در بخشی از این خبر می‌خوانیم: «وی پس از مصرف قرص برنج و مسمویت شدید، اقدام به رگ زنی از سه نقطه کرده بود که خوشبختانه با تلاش پزشکان این امر ناکام ماند و شانس زندگی مجدد را یافت. بنا بر اظهارات کادر معالج این هنرپیشه معروف، وی سابقه هیچ نوع بیماری افسردگی و روانی را نداشته است و گویا مشاجره وی با خانواده‌اش منجر به خودکشی شده است.

این بازیگر به مدت یک روز در یکی از بیمارستان‌های خصوصی غرب تهران بستری بود و علیرغم صلاحدید پزشکان و تنها به دلیل انعقاد قرارداد کاری مهم با رضایت خانواده و قبل از پایان دوره درمان ترخیص شده است».

در حالی که محرابی پاسخ‌گوی تلفن همراه خود نبود، در تماسی با یکی از نزدیکان او در این باره پرسیدیم که وی خبر خودکشی را تکذیب کرد. او با بیان اینکه آشا محرابی هم اکنون در حال استراحت است، گفت: «البته وی کمی ناراحتی و خستگی روحی دارد که با استراحت بر طرف خواهد شد».

این بازیگر سریال‌های «مرگ تدریجی یک رویا»،«آشپزباشی» و همچنین سریال ویدیویی«قلب یخی» را در کارنامه دارد و این روزها مشغول بازی در سری دوم همین سریال به کارگردانی محمد حسین لطیفی است.

در همین حال با خبر شدیم نادیا دلدارگلچین نیز بر اثر یک تصادف مصدوم شده و هم اکنون در بیمارستان ایرانمهر بستری است. در تماسی با این بازیگر برای آگاهی از صحت و سقم خبر، او پاسخ‌گوی تلفن همراه خود بود.

گلچین گفت: «من تصادف نکرده‌ام، اما به تازگی عمل جراحی ستون فقرات داشتم و حال جسمی مساعدی ندارم».

او افزود: «ضمن اینکه کلیه‌هایم هم مشکل دارند و یکی از آنها را از دست داده‌ام».

وی که چندی قبل با بازپخش سریال «سه در چهار» در شبکه آی فیلم دیده شد، از اینکه در این شرایط نامناسب هیچ کس از او خبری نمی‌گیرد، اظهار گلایه کرد.
نظر شما