فساد اخلاقی پایان ناپذیر در بی بی سی فارسی؛

روابط نامشروع مجری بی بی سی به خاطر دریافت سوالات امتحانی+عکس

۱۳۹۰/۱۰/۱۰ - ۲۲:۱۵:۰۸
کد خبر: ۹۲۰۳۴
روابط نامشروع مجری بی بی سی به خاطر دریافت سوالات امتحانی+عکس
فساد اخلاقی این زن طی سالهای 2005 تا 2007 میلادی که دوره های اموزشی را تحت نظر بی بی سی در کابل ،‌ترکیه و لندن می گذراند ، بالا گرفت...

به گزارش باشگاه خبرنگاران یک منبع مطلع افغانی در این مورد به خبرنگاری در مشهد گفت: او تبعه افغانستان و یکی از مجریان خبر شبکه دولتی بی بی سی فارسی که از 3 سالگی ساکن مشهد بوده و در سال 1381 در آزمون گزینش این شبکه پذیرفته شده و به استخدام بی بی سی فارسی درآمد.
به گفته این منبع مطلع افغان ناجیه غ در جمعی خصوصی استخدام خود را مدیون محبت های آصف معروف دانسته و گفته که آصف شب قبل از آزمون ، سوالات را در اختیار وی قرار داده بود.
این گزارش می افزاید: فساد اخلاقی این زن طی سالهای 2005 تا 2007 میلادی که دوره های اموزشی را تحت نظر بی بی سی در کابل ،‌ترکیه و لندن می گذراند ، بالا گرفت و به غیر از آن با افرادی به نامهای مهرداد ، حسین مزاری و بهروز آفاق (عنصر بهایی که تعدادی از کارکنان بی بی سی فارسی را بهایی کرد) روابط غیراخلاقی برقرار کرد . نقطه آغاز روابط ناجیه و آصف ، بیتوته شبانه آنها در دفتر بی بی سی در کابل بود.
دفتری که یکی از فاسد ترین دفاتر شبکه بی بی سی در جهان است و چندی پیش فعالیت شماری از کارکنان آن در قاچاق کلان مواد مخدر افشا شد.

 


"ناجیه غ" مجری بی بی سی


ناجیه غ چندی پیش به دلیل ابتلا به بیماری روانی هیپومانیا (حالت شیدایی شدید که یکی از عوارض زمینه ای آن احساس شیفتگی به یک فرد و تنفر ناگهانی از اوست) برای مدتی در بیمارستان بستری بود.
منبع مطلع افغان می گوید: پیشتر مراجعات مکرر این فرد به دعانویسان در افغانستان نیز برای نجات از این بیماری روانی بوده است.
بدنامی ناجیه غ به دلیل فساد شدید اخلاقی ،‌فشار روانی سنگینی بر خانواده و بستگان او درایران افغانستان تحمیل کرده و پدرش را نیز به بیماری لاعلاجی دچار کرده است و همین موضوع موجب طلاق دادن وی توسط همسرش شده است.
شرایط موجود نشان می دهد که فساد و انحراف در بی بی سی فارسی امری نهادینه و رایج شده است و این فساد اخلاقی مضاف بر خروج رسمی این بنگاه سلطنتی از بی طرفی ادعایی در زمینه های سیاسی و مذهبی و تبدیل آن به بلندگویی علیه دین مبین اسلام و رسانه ای برای تبلیغ و ترویج بهاییت و حمایت شدید و آشکار از صهیونیزم و دشمنی کینه توزانه با حرکت فراگیر بیداری اسلامی در منطقه می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز