تلاش شیخ نشین دوبی برای جذب گردشگر

۱۳۸۹/۱۱/۰۳ - ۱۸:۲۵:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۶۲
تلاش شیخ نشین دوبی برای جذب گردشگر
در حالی که بحران جهانی مالی سرمایه‌گذران دوبی را محتاط‌‌تر و امروز در هر گوشه‌ این شهر بناهای بزرگ نوسازی نیمه‌‌کاره رها شده، این کشور در اقدامی تلاش کرده است تا هر چه بیشتر گردشگران را به سمت اقتصاد خاموش خود سوق دهد.
به گزارش سرویس بین الملل برنا به نقل از ساندی تایمز، دوبی در نظر دارد سفرهای خود را به همراه برخی امکانات سفر به مسافران سری لانکایی شدند که از فستیوال های خرید دوبی استفاده می کنند.

 این هزینه ها برای هر فرد 84 هزار و 800 ریال خواهد بود که این خدمات شامل خدمات برگشت، مالیات و سه روز اقامات با صبحانه و یک شب اقامات بیشتر رایگان می شود که این مسافران می توانند سفری به صرفه و بدون درد سر داشته باشند.

 این ایرلاین گفته است که مسافرانی که 4 شب را برای اقامت رزور می کنند می توانند یک شب رایگان از هتل استفاده کنند که گفته می شود این خدمات به کمتر از21 هزار و 200 ریال برای هر فرد کاهش پیدا می کند.

 در بین هتل هایی که به ارائه این خدمات می پردازند اسم هتل سیتی هایلند، مارکوپولو و هتل هایت دیده می شود. این خدمات در طول زمان فستیوال از 20ژانویه تا 20 فوریه ارائه می شود.

 بر اساس این گزارش، دبی  پیش از این به کانون جذب سرمایه‌های جهانی بدل شده بود به‌طوری‌ که هم شرکت‌ها و تاجران جدی و معتبر و هم عاملان پولشویی را به‌سوی خود جلب می کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز