جبهه اصولگرایان اصلاح‌طلب در بیانیه‌ای

مردم ولایتمدار در نهم دیماه مكر دشمنان را به خودشان بازگرداندند

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ - ۱۴:۵۲:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۵
مردم ولایتمدار در نهم دیماه مكر دشمنان را به خودشان بازگرداندند
در تاریخ نهم دیماه مردم ولایتمدار ایران اسلامی و بسیجیان غیور و مخلص در حركتی خودجوش و توام با بصیرت حماسه‌ای دیگر آفریدند و با راهپیمایی و اعتراض عظیم و گسترده خود به دفاع از حریم ولایت پرداخته، مكر و كید دشمنان را به خودشان بازگرداندند.

به گزارش سرویس سیاسی برنا به نقل از روابط عمومی جبهه اصولگرایان اصلاح‌طلب، در این بیانیه آمده است:

ششم دی‌ماه سال 88 یادآور حوادث تلخ و تاسف باری برای ایران اسلامی است. روزی كه دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب برای نیل به اهداف پلیدشان و مهمترین آن‌ها كه همانا هدف قرار دادن و تخریب ركن ركین و ستون اصلی خیمه انقلاب اسلامی یعنی اصل ولایت فقیه بود، حتی حرمت عاشورای حسینی را نیز نگه نداشتند و با تحمیق و اغفال مشتی كوردل اقدام به پایكوبی و شادی و هلهله کرده و دل‌های دردمند مومنین عزادار را به باید شادی بنی‌امیه در عصر عاشورا انداختند. 

اما این پایان ماجرا نبود. در تاریخ نهم دیماه مردم ولایتمدار ایران اسلامی و بسیجیان غیور و مخلص در حركتی خودجوش و توام با بصیرت حماسه‌ای دیگر آفریدند و با راهپیمایی و اعتراض عظیم و گسترده خود به دفاع از حریم ولایت پرداخته، مكر و كید دشمنان را به خودشان بازگردانده و یك بار دیگر به جهانیان ثابت كردند كه مانند كوفیان نیستند و تحت هیچ شرایطی حاضر به تنها گذاشتن ولی زمان خویش نمی‌باشند. در این روز مردم با حركت انقلابی خود تهدید دشمنان و مغرضین را به فرصتی جهت تحكیم پایه‌های اسلام و انقلاب و ولایت تبدیل نمودند و این حقیقت یك بار دیگر به ثبات رسید كه انسان‌های مومن و موحد به هیچ وجه آگاهی و هوشیاری خود را از دست نمی‌دهند. 

این واقعه، دوست و دشمن را به تحسین و تقدیس چندین باره معمار كبیر انقلاب اسلامی (ره) واداشت كه با تشكیل نهاد انقلابی بسیج مستضعفین و نیز بیان این‌كه "ما هرچه داریم از محرم است" و "محرم و صفر است كه اسلام را زنده نگه داشته است" این چنین روزهایی را در آینده نظام پیش بینی نموده و به فكر حفظ و تثبیت و تحكیم آن بوده‌اند و الحق كه محرم همانطور كه در سال 61 هجری اسلام را از انحطاط و اضمحلال نجات داد، هزار و سیصد و اندی سال بعد انقلاب اسلامی كه به حق تنها حكومت اسلامی حقیقی حاضر جهان است را نیز حفظ و بیمه کرد. 

جبهه اصولگرایان اصلاح‌طلب به دولت انقلابی و خدمتگزار پیشنهاد می‌کند: از آنجا كه زمین هیچ گاه از حجت الهی خالی نمی‌ماند و انسان از ازل تا ابد در بوته آزمایش قرار دارد و نیز مكر و حیله و اقدامات مذبوحانه دشمنان اسلام و مسلمین پایانی نداشته و آسوده خاطر نشستن از شر آنان اشتباه محض است و همچنین این كه ما نیز روزی گذشته آیندگان خواهیم شد و اگرچه در بیعت بودن با ولایت فقیه منحصر به زمان و مكان خاصی نیست، لكن برای ثبت و درج در تاریخ و تاسی آیندگان به اسلاف غیرتمند خود و عبرت گیری دشمنان اسلام روز نهم دیماه را به عنوان "روز ملی تجدید بیعت با ولایت" در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به ثبت برسانند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز