دریادار سیاری تاكید كرد

لزوم بازنگری در نوع دفاع با توجه به تغییر شیوه جنگ دشمن

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ - ۱۵:۴۳:۰۰
کد خبر: ۱۲۲۷
لزوم بازنگری در نوع دفاع با توجه به تغییر شیوه جنگ دشمن
سیزدهمین همایش فرماندهان مهندسی و مدیران پروژه‌های عمرانی نیروی دریایی ارتش با حضور فرمانده این نیرو به میزبانی منطقه دوم دریایی ولایت برگزار شد.
 

به گزارش سرویس سیاسی برنا به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی، در این همایش دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش طی سخنانی با تأكید بر تغییر نوع دفاع و مهندسی پدافند غیرعامل با توجه به تغییر شیوه جنگ دشمن، اظهار داشت: همه یگان‌های دریایی، بویژه یگان مهندسی كه اساس حضور قدرتمند نیروهای نظامی بوده و فعالیت‌ها و تداركاتش جهت استقرار نیروها در یك منطقه ضروریست، بایستی با همكاری، هماهنگی و برنامه‌ریزی مدون در راستای دستیابی به اهداف گام بردارند.


وی با اشاره به بیانات فرمانده معظم كل قوا مبنی بر اهمیت سواحل جنوبی كشور و دریای جنوب خاطر نشان كرد: ساخت، تعمیر و بازسازی سازه‌ها در سواحل جنوبی در جهت تجهیز و افزایش توان نظامی كشور بسیار مهم بوده و رعایت اصول ایمنی در ساخت و نگهداری اماكن همراه با آموزش و اعزام كاركنان به دوره های مختلف ضروری است.


سیاری در ادامه با تأكید بر آگاهی و ایمان قوی و روحیه عاشورایی مردم، شیوه جنگ نرم دشمن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تضعیف ایمان دانست و افزود: به همین جهت وظیفه ما در پدافند غیرعامل باید بر اساس كاهش قدرت دشمن در جنگ نرم باشد و بنابراین مردم و بخصوص كاركنان نظامی می بایست فرهنگ دینی و دین باوری را در فرزندانشان افزایش دهند.


فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح كرد: برای دستیابی به این فرهنگ دینی باید ایام زرین هشت سال دفاع مقدس را ورق بزنیم تا راز موفقیت رزمندگان در جنگ تحمیلی بر ما آشكار شود كه چگونه شهیدان سرافراز از جان و مال خود گذشتند.

نظر شما