با حرکت برخی از کاروان‌ها به سمت خاک مصر صورت گرفت

آماده‌باش اسراییل به دلیل حرکت کاروان آسیایی به بندرالعریش در مصر

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ - ۱۶:۵۳:۰۰
کد خبر: ۱۲۸۵
آماده‌باش اسراییل به دلیل حرکت کاروان آسیایی به بندرالعریش در مصر
برخی از کاروان‌ها در نظر دارند امروز بندر لاذقیه سوریه را به مقصد بندر العریش مصر ترک کنند، از این رو نیروهای امنیتی اسراییل نگران هستند که کاروان‌های کمک به مردم غزه تنها به بندر العریش مصر اکتفا نکرده و مسیر خود را برای شکستن محاصره به سوی سواحل غزه تغی
 
به گزارش سرویس سیاسی برنا، روزنامه یدیعوت آحارونوت، در پی نزدیک شدن موعد حرکت کاروان آسیایی و دیگر کاروان‌ها که برای شکست حصر غزه تلاش می‌کنند، از روز گذشته به تمام دستگاه‌های امنیتی و نظامی اسراییل آماده باش کامل داده شده است.


گفته می‌شود برخی از این کاروان‌ها در نظر دارند، امروز بندر لاذقیه سوریه را به مقصد بندر العریش مصر ترک کنند. 


در همین راستا نیروهای امنیتی اسراییل از این مسئله نگران هستند که کاروان‌های کمک به مردم غزه تنها به بندر العریش مصر اکتفا نکرده و مسیر خود را برای شکستن محاصره به سوی سواحل غزه تغییر دهند.
این روزنامه عبری زبان همچنین از پیوستن برخی فعالان صلح ترک حاضر در کشتی «مرمره» به کاروان جدید اعزامی به سوی غزه اشاره کرده است.
خاطرنشان می‌شود؛ در کاروان آسیایی کمک به مردم غزه که مسیر حرکت خود را از هند آغاز کرده است، فعالانی از ایران، سوریه، هند، بنگلادش، پاکستان، ژاپن و ترکیه حضور دارند که در نظر دارند در روز 27 دسامبر ، در دومین سالگرد حمله رژیم صهیونیستی به غزه برای نخستین بار از قاره آسیا به یاد هزاران فلسطینی شهید در جنگ 22 روزه وارد این منطقه شوند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز