سردار نقدی:

گروه تلویزیونی بسیج در تمام مراكز استان‌ها راه‌اندازی می‌شود

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۲۰:۲۶:۰۰
کد خبر: ۱۳۲۶
گروه تلویزیونی بسیج در تمام مراكز استان‌ها راه‌اندازی می‌شود
رییس سازمان بسیج مستضعفین كشور از راه‌اندازی گروه تلویزیونی بسیج در تمام مراكز استان‌های ایران در آینده‌ای نزدیك خبر داد.
  به گزارش سرویس سیاسی برنا به نقل از روابط عمومی بسیج، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین با اعلام خبر راه‌اندازی گروه تلویزیونی بسیج در تمام مراكز استان‌های ایران در آینده‌ای نزدیك، اظهار داشت: این گروه تلویزیونی با هدف اشاعه فرهنگ بسیجی و حمایت از تولیدات بسیجیان هنرمند در هر استان راه‌اندازی می‌شود.


رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به پشتوانه عظیم فرهنگی ملت ایران در زمینه‌های مختلف افزود: با این اعتبار فرهنگی بالا، نباید تولیدكننده‌های بخش فرهنگی كشور نسبت به تولیدات بدون محتوای غربی احساس حقارت كنند.


نقدی افزود: كشور ما با پیروی از مرام و مسلك اسلامی و ولایتی دارای ظرفیت‌های بسیار بالا در زمینه‌های گوناگون است.


وی قرآن را هنری اعجاز‌آمیز از سوی پروردگار عنوان كرد و گفت:‌ به دلیل فطری بودن هنر اسلامی، این هنر هیچگاه در برابر آثار مبتذل رسانه‌های استكبار احساس حقارت نمی‌كند.


نقدی به ساخت چند هزار مجموعه و فیلم برای تقویت صهیونیست و نفوذ آن در دل ملت‌ها از سوی كشورهای غربی اشاره كرد و افزود: با این حال اثر بخشی این آثار به قدر بسیار زیادی كاهش یافته است اما یك تصویر 45 ثانیه‌ای از كشتار مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم سفاك صهیونیستی، احساسات مردم بشر دوست دنیا را تحت تاثیر قرار می‌دهد.


رییس سازمان بسیج مستضعفین كشور دلیل محبوبیت هنر اسلامی را مبتنی بر فطری بودن این هنر دانست و افزود: انسان‌های مؤمن با تمسك به خدا و افراد خوب و خاص خدا، هنرهای زیادی را از خود خلق می‌كنند.


وی تصریح كرد: برای رسیدن به راه درست و مستقیم باید مسیرها و خطوط قرمز اسلام درباره موضوعات مختلف را در نظر بگیریم.


نقدی با بیان اینكه هنر در ذات خود یك موضوع تكاملی است، گفت: استفاده از این ابزار باید برای تكامل و نه در راستای ایجاد فساد و تباهی صورت پذیرد.


رییس سازمان بسیج مستضعفین ارتباط با فرهنگ‌ها و اشخاص مختلف را عامل پیشرفت برای تكمیل فرهنگ خود عنوان و اظهار داشت: با این حال با معاندان و دشمنان نظام اسلامی‌ها، هیچ‌گونه تمایلی را نخواهیم داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز