سردار نقدی خبر داد

حضور میلیونی مردم در مساجد ۴۰۰ شهر كشور همزمان با سالروز ۹ دی

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۱۷:۳۷:۰۰
کد خبر: ۱۳۹۴
حضور میلیونی مردم در مساجد ۴۰۰ شهر كشور همزمان با سالروز ۹ دی
رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فرارسیدن سالروز حماسه بزرگ مردم ایران در 9 دی 88، گفت: امسال میلیون‌ها نفر از مردم همیشه در صحنه با حضور در مساجد و مصلی‌های 400 شهر كشورمان در قالب دسته‌های عزاداری، سالروز این روز بزرگ را گرامی می‌دارند.
به گزارش سرویس سیاسی برنا به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، سردار محمدرضا نقدی در آستانه فرارسیدن حماسه ماندگار مردمی در 9 دی 88 با بیان اینكه در فتنه 88 باز هم این عاشورا و اثر بیدارگرانه نهضت حسینی (ع) بود كه به مدد ملت ایران آمد و ماهیت حقیقی فتنه گران را برملا كرد، گفت: در حوادثی كه سال گذشته رخ داد، دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و نیروهای مردمی در مناسبت‌ها و روزهایی كه احتمال حوادث داده می‌شد غالباً آماده بودند و شر فتنه‌گران را مهار می‌كردند اما در روز عاشورا غافلگیری پیش آمد، چرا كه حتی بدترین افراد انتظار این میزان از خباثت را از آنها نداشتند، زیرا همه می‌دانند كه نه تنها اهل كتاب (مسیحی و زرتشتی) بلكه حتی بودائیان و مشركان هم حرمت محرم و عاشورا را نگه می‌دارند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینكه حتی بسیاری از آنها لباس عزا می‌پوشند و در چنین ایامی نذورات دارند، افزود: از این رو كسی تصور نمی‌كرد جریان فتنه تا این حد ضد ارزشی و پلید باشد كه به چنین روزی تعرض كند، خیمه‌های عزاداران را آتش زده، در روز عزا كف و سوت كشیده، شعارهای ضد دینی سردهند، ده‌ها نفر را مجروح كنند، پرچم‌های عزا را بسوزانند و چنین كارهای شنیعی را مرتكب شوند؛ به همین سبب غافلگیر شدند و در آن ساعت‌ها نه تنها بسیجیان و فعالان محلات، بلكه بخش عظیمی از مأموران انتظامی هم مشغول عزاداری معمول خود بودند.

وی ادامه داد:شاید این غافلگیر شدن خواست خدا در مقابل كید دشمنان بود كه خواست دست فتنه گران باز شود و بدین ترتیب آنها ماهیت حقیقی خودشان را به نمایش بگذارند؛ این حادثه تأسف بار موجب شد عده كمی از مردم هم كه هنوز در اشتباه بودند و حق را به جانب این مفسدان می‌دانستند نسبت به حقیقت ماجرا آگاه شوند و به صحنه بیایند.

وی خاطرنشان كرد: بعد از زمینه‌سازی رسانه‌های بیگانه و حرمت‌شكنی ماه مبارك رمضان، با روزه‌خواری در روز قدس و شعارهای صهیونیستی فتنه‌گران در این روز و حركت آمریكایی كه در 13 آبان 88 داشتند، تصورفتنه گران و اربابان خارجی‌شان این بود كه وقت شكستن حرمت عاشورا فرارسیده و می‌توانند با چنین حركتی قداست عاشورا كه زیربنای انقلاب اسلامی ماست را خدشه دار كنند و راه را برای تجدید سلطه خود بر ملت ما هموار كنند اما غافل از آن كه عشق به ولایت و شور عاشورا مثل خون در رگ‌های ملت ما جاری است.

وی با بیان اینكه با این حادثه دردناك همه مردم ایران اطمینان حاصل كردند كه مسئله، مسئله اختلاف انتخاباتی نیست بلكه مسئله اساسی، اسلام و ولایت است، یاد آور شد: این ها آمده اند تا به بهانه انتخابات از اصل اسلام از ولایت فقیه و پیروان امام خمینی (ره) انتقام بگیرند. به همین جهت پاسخ مردم یكپارچه و كوبنده بود. حتی بسیاری از كسانی كه در ابتدا به اشتباه افتاده بودند، حقیقت را یافتند و به میدان آمدند تا وفاداری خود به اسلام و ولایت و انزجار خود را ار فتنه گران اعلام كردند.

سردار نقدی 9دی را اوج بصیرت مردم ایران دانست و اذعان كرد: 9 دی تجلی شكوه عشق عمیق مردم ایران به ولایت فقیه بود، 9 دی دلبستگی جان و دل مردم ایران با عاشورا و حسین (ع) را به دنیا نشان داد ، 9 دی 88 یوم الله بود، روز خدا و مردم بود زیرا ملت ایران در این روز با شعور سیاسی و غیرت دینی بالای خود نشان دادند كه شایسته لقب برترین امت های تاریخ بشر را دارند و ارزیابی امام خمینی(ره) كه فرمودند: « ملت ایران از مردم حجاز در عهد رسول الله(ص) و مردم كوفه در عهد امیرالمؤمنین(ع) والاترند »، چقدر واقع بینانه است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح كرد: 9 دی ماه در تاریخ ملت ما بعنوان نقطه عطف ایستادگی مردم هوشیار ایران در مقابل نفاق، تزویر و توطئه استكبار و سند وفاداری مردم به ولایت است به همین علت این روز در تاریخ ما جاودانه شد و مردم هرسال این روز را گرامی خواهند داشت. 

وی در پایان گفت: امسال به مناسبت اولین سالروز خروش مردم كه در 9 دی سال گذشته در پاسخ به هتك حرمت فتنه گران در روز عاشورا صورت گرفت، میلیون‌ها نفر از مردم همیشه در صحنه در عصر و غروب 9 دی، با حضور در مساجد و مصلی های 400 شهر كشورمان در قالب دسته های عزاداری، سالروز این روز بزرگ را گرامی می‌دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز