در بیانیه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاکید شد:

نهم دی روز تجدید بیعت تاریخی مردم با ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی بود

۱۳۸۹/۱۰/۰۷ - ۱۷:۲۷:۰۰
کد خبر: ۱۳۹۶
نهم دی روز تجدید بیعت تاریخی مردم با ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی بود
سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرا رسیدن نهم دیماه، سالروز تجدید میثاق مردم سربلند ایران اسلامی با ولی فقیه زمان خود بیانیه ای منتشر كرد.
به گزارش سرویس سیاسی برنا به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، متن بیانیه بدین شرح است: 


 9دی سال 88 را می‌توان یكی از  مهمترین اوراق كتاب زرین تاریخ شكوهمند انقلاب اسلامی دانست؛ برگی كه بسیاری از تحولات و لحظات تلخ و شیرین سال‌های ابتدایی استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را پس از سی سال در ذهن‌ها تداعی کرد. درست همانند سی سال قبل از آن، مردم انقلابی ایران پس از یك پیروزی بزرگ و به یادماندنی، انواع و اقسام قانون شكنی‌ها و بی اخلاقی‌ها و فتنه گری‌ها را شاهد بودند؛ حتی این فتنه گریها و بی بصیرتی ها تا آنجا پیش رفت كه حرمت عزای عاشورای حسینی شكسته شد و یكبار دیگر صدای سوت و كف در این روز حزن و اندوه در برخی نقاط به گوش رسید.

اما تاسوعا و عاشورای حسینی چیزی نبود كه مردم بتوانند از آن چشم بپوشند، چرا كه موجودیت و هویت ایران و ایرانی از قیام خونین اباعبدالله الحسین مایه می گیرد. پس از این اهانت آشكار بود كه بغض در گلو مانده ملت مسلمان ایران شكست و نتیجه اش خلق حماسه ای عظیم و باشكوه در روز نهم دی ماه بود.

آری، مردم ولایتمدار و بصیر ایران اسلامی در روز نهم دی ماه سال 88 با حضوری هوشمندانه و بی نظیر،یكی از بزرگترین، باشكوه ترین و البته مهمترین اجتماع و راهپیمایی سراسری پس از انقلاب را رقم زدند و با همان شور و شعور روزهای آغازین انقلاب، حضور خود را در صحنه دفاع از انقلاب و ولایت اعلام كرده و بصیرت و ولایتمداریشان  را به رخ جهانیان كشاندند.


نهم دی ماه روز تجدید بیعت تاریخی مردم متدین و بصیر ایران با ولایت ، امام و ارزش های اصیل انقلاب اسلامی بود كه به همه فتنه گران و دشمنان نشان داد كه پیوند ملت با آرمان های امام، شهدا، انقلاب و ولایت، پیوندی عمیق و ناگسستنی است و عشق و ارادت مردم به رهبر و مقتدایشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) عمیق و ریشه در اعتقادات دینی دارد و اینچنین بود كه امواج این دریای عظیم و طوفانی ملت، طومار بی حرمتی ها و فتنه ها را در هم پیچید و تمامی توطئه ها و ترفندهای سی ساله دشمنان انقلاب و نظام را خنثی كرد و همانند یك رفراندوم سراسری، مهر باطلی بر تمام تبلیغات بیگانگان زد.

اینك و در اولین سالروز این حماسه جاوید عاشورایی و زیباترین تصویر تجلی عشق و ارادت ملت مسلمان ایران به انقلاب و اصل مترقی ولایت فقیه، رزمندگان ولایتمدار ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت این خاطره شیرین و حماسه به یادماندنی، همراه با تمامی آحاد امت اسلامی همچون سال گذشته، آمادگی حضور خود در تمامی صحنه های دفاع از انقلاب و نظام، و پیوند عاشورایی با ولایت را اعلام می‌کنند.

نظر شما