تحصیلکرده های آمریکایی بیشتر ازدواج می کنند

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۰:۳۸:۰۰
کد خبر: ۱۴۹۱۲
تحصیلکرده های آمریکایی بیشتر ازدواج می کنند
به گفته محققان دانشگاه ویرجینیا ازدواج در آمریکا به کالایی لوکس تبدیل شده که تنها عده کمی از افراد به آن دسترسی دارند.

به گزارش سرویس بین الملل برنا ازدواج در بعضی ایالت های آمریکا به یک معضل بزرگ تبدیل شده است.

گزارش سایکولوژی تودی از نتایج تحقیقات ملی ازدواج در دانشگاه ویرجینیا حاکی است، ازدواج برای ساکنان ایالت های مرکزی آمریکا با مشکلات فراوانی همراه است.

"هنگامی که ازدواج در آمریکای مرکزی محو می شود" نام مقاله ای است که به چالش های پیش روی جامعه آمریکا درباره کاهش شدید آمار ازدواج در ایالت های مرکزی این کشور پرداخته است.

در خلاصه گزارش این تحقیق آمده است: درباره مسئله ازدواج آمریکا به شدت از دیگر ملت ها فاصله گرفته است. ازدواج در این کشور به کالایی لوکس تبدیل شده که به عده خاصی تعلق دارد.اما آمار ازدواج در ایالت های مرکزی آمریکا بسیار نگران کننده تر از ایالت های سواحل شرقی و غربی این کشور است. آمریکای مرکزی در حالی با بحران ازدواج مواجه است که متخصصان بسیاری برای تحقق رویای آمریکایی در آن تلاش کرده اند.

این مطالعات که هزاران نفر از آمریکایی ها در آن شرکت داشته اند، همچنین نشان می دهد ازدواج نقطه تمایز قشر تحصیلکرده دانشگاهی با آمریکایی هایی است که تحصیلات قابل توجهی ندارند. بطوری که جامعه تحصیلکرده آمریکا تمایل بیشتری به ازدواج دارد و آمار طلاق هم در این طبقه کمتر است. این خانواده ها حتی تمایل بیشتری به داشتن فرزند دارند و فرزندان آنها هم ترجیح می دهند با والدینشان زندگی کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز