وزیر دفاع:

ایران در حوزه شناورهای تندرو جزو اولین‌های دنیا است

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۷:۵۴:۰۰
کد خبر: ۱۵۳۲۳
ایران در حوزه شناورهای تندرو جزو اولین‌های دنیا است
سردار وحیدی با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه در سایه خلق شناورهای تندرو متولد شد، گفت: امروز در حوزه شناورهای تندرو جزو اولین‌های دنیا هستیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی برنا، سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که بعد از ظهر امروز در اولین همایش ملی شناورهای تندرو در دانشگاه صنعتی امیرکبیر سخن می گفت، با اشاره به حوادث پیش آمده پس از انقلاب و تحمیل جنگ به جمهوری اسلامی، گفت: در جریان جنگ تحمیلی این ایده خلق شد که می‌توانیم با تحرکات دشمن مقابله کنیم و در دریا هم به ایده شناورهای تندرو رسیدیم که تبدیل به یک دکترین برای جمهوری اسلامی شد.

وی افزود: این ایده در سایه مبانی صحیح، همت و شجاعت خلق شد و از ویژگی‌هایی چون کارایی و زمینه سازی برای رشد و توسعه سایر فناوری ها برخوردار بود.

وزیر دفاع با بیان اینکه این حرکت گام به گام پیشرفت و در سایه نیروهای دریایی سپاه متولد شد، تأکید کرد: امروز در حوزه شناورهای تندرو جمهوری اسلامی ایران جزء اولین هاست و لازم است برای تثبیت کردن مقام اولی خود همه عوامل دست اندرکار همکاری کنند که دانشگاه صنعتی امیرکبیر یکی از ارکان این همکاری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز