ناوگروه اعزامی جمهوری اسلامی ایران به عربستان رسید

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۲۰:۱۷:۰۰
کد خبر: ۱۵۳۹۲
ناوگروه اعزامی جمهوری اسلامی ایران به عربستان رسید
ناوگروه دوازدهم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه ماموریت خود وارد بندر جده كشور عربستان سعودی شد.
به گزارش سرویس سیاسی برنا، به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، امیر دریادارحبیب‌الله سیاری در حاشیه مراسم گرامیداشت دهه مبارک دهه فجر و تجلیل از جمعی از فرماندهان و كاركنان این نیرو اظهار داشت: ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در پی حضور مقتدرانه در آب‌های آزاد با هدف تحكیم روابط دوستانه و اعلام پیام صلح و دوستی با كشورهای منطقه وارد بندر جده كشور عربستان سعودی شد این ناوگروه متشكل از ناو جمهوی اسلامی ایران خارک و ناوشكن جمهوری اسلامی ایران الوند است.

سیاری اظهار امیدواری كرد: با اعزام ناوگروه‌های جمهوری اسلامی ایران به منطقه راهبردی خلیج عدن و دریای سرخ و حضور در بنادر كشورهای دوست و مسلمان از جمله كشور عربستان سعودی پیام آور صلح و دوستی برای كشورهای منطقه باشیم.

فرمانده نیروی دریایی در پایان خاطرنشان كرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران مصمم است با حضور مداوم و مقتدرانه خویش در آب‌های آزاد ضمن حراست از منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیام آور صلح و امنیت در منطقه حساس و راهبردی شمال اقیانوس هند باشد.

بنا بر این گزارش، در دوازدهمین ناوگروه تعدادی از دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر جهت تكمیل برنامه‌های آموزشی علمی به عنوان كارورزی ناوگروه را همراهی می‌كنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز