معاون اول رییس جمهور در نشست اتاق بازرگانی و صنایع و معادن بوشهر:

سران فتنه سناریوی دیكته شده از سوی استكبار جهانی را اجرا كردند

۱۳۸۹/۱۱/۲۸ - ۱۷:۴۰:۰۰
کد خبر: ۲۰۰۴۸
سران فتنه سناریوی دیكته شده از سوی استكبار جهانی را اجرا كردند
رحیمی گفت: عده قلیلی از ورشكسته‌گان سیاسی به تبعیت از سران فتنه در روز 25 بهمن ماه در تهران به خیابان‌ها آمدند و سناریوی دیكته شده از سوی استكبار جهانی را

به گزارش سرویس سیاسی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور در نشست اعضای اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان بوشهر، در خصوص اتفاقات 25 بهمن‌ماه اظهار داشت: پس از خلق حماسه عظیم و حضور میلیونی ملت شریف ایران در راهپیمایی 22 بهمن و شكست سنگین تبلیغات گسترده صهیونیستی، آمریكایی و انگلیسی، عده قلیلی از ورشكسته‌گان سیاسی به تبعیت از سران فتنه به خیابان‌ها آمدند و سناریوی دیكته شده از سوی استكبار جهانی را اجرا كردند.

وی افزود: كسانی كه در روز 25 بهمن ماه در تهران با هماهنگی دشمنان قسم خورده ملت ایران، نظم اجتماعی و امنیت و آرامش مردم را به مخاطره انداختند نشان دادند كه از آمریكا و رژیم صهیونیستی دستور می گیرند.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: استكبار جهانی به دنبال ایجاد انحراف در حركت‌های عدالت‌طلبانه و آزادیخواهانه ملت‌های منطقه است اما این را بدانند كه ملت‌ها بیدار شده و راه خود را پیدا كرده‌اند و آنها نمی‌توانند مانعی در این مسیر ایجاد كنند.

وی تصریح كرد: ملت ایران با اراده‌ای پولادین و منسجم‌تر از گذشته در راه ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام خمینی (ره) حركت خواهد كرد و فتنه‌گران قادر نخواهند بود خدشه‌ای در این مسیر ایجاد كنند.

رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دولت در صورتی در تجارت، بازرگانی و امور اقتصادی موفق خواهد بود كه با بخش خصوصی، اتاق‌های بازرگانی و صنایع و معادن پیوندی ناگسستنی ایجاد كند.

وی با اشاره به برنامه دولت برای ارتباط تنگاتنگ با بخش خصوصی، خاطرنشان كرد: آیین‌نامه نحوه ارتباط دولت با اتاق‌های بازرگانی، صنایع و معادن و خانه‌های صنعت در حال طراحی است و دولت معتقد است با حضور بخش خصوصی، كارها سریع‌تر و بهتر انجام می‌شود.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره سابقه تاریخی اتاق بازرگانی استان بوشهر گفت: اتاق بازرگانی بوشهر با قدمت 104 ساله و با داشتن تجارت گسترده، یكی از ظرفیت‌های مهم اقتصادی در سطح كشور است.

رحیمی موقعیت جغرافیایی استان بوشهر و سرگذشت تاریخی ارزشمند مردم این منطقه را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: دولت برای ارتقا، توسعه و پیشرفت استان اهتمام ویژه‌ای دارد.

معاون اول رئیس جمهور افزود: بوشهر سرزمین دلیرمردانی است كه در هشت سال دفاع مقدس با كمال غیرت و مردانگی از حیثیت ایرانیان دفاع كرده و انسان‌های بزرگی را در طول تاریخ به بشریت ارایه كرده است.

در این جلسه، فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان بوشهر مشكلات خود را مطرح و به ارایه پیشنهاداتی در این خصوص پرداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز