رییس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به آمریکایی ها

هزینه حمایت از فتنه‌گران را صرف کارتن‌خواب‌های آمریکا کنید

۱۳۸۹/۱۱/۲۸ - ۱۸:۱۴:۰۰
کد خبر: ۲۰۰۵۸
هزینه حمایت از فتنه‌گران را صرف کارتن‌خواب‌های آمریکا کنید
سردار نقدی خطاب به غرب و حامیان فتنه‌گران گفت: هزینه حمایت از فتنه‌گران در ایران را صرف کارتن خواب‌های کشورتان کنید.

به گزارش سرویس سیاسی برنا به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، سردار رضا نقدی، در جمع تعدادی از فرماندهان پایگاه‌های بسیج، مسئولان حلقه‌های صالحین و نخبگان هرمزگان با اشاره به این مطلب درباره هزینه‌های بیهوده آمریکا برای اغتشاش گران اظهار داشت: ما دلمان به حال هیات حاکمه بدبخت آمریکا می‌سوزد زیرا آنها با صرف میلیون‌ها دلار به دنبال دریافت فیلم و عکس‌هایی از ایران هستند تا با نشان دادن تصاویر اغتشاشات بگویند در ایران خبری هست، در صورتی که اگر این هزینه را به خود ما بدهند تا بین 5-6 میلیون کارتن خواب آمریکا توزیع کنیم، حاضریم هر روز 10-20 سطل زباله را آتش بزنیم و فیلم و عکسش را به آنها بدهیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر این‌که هزینه‌ای که آمریکایی‌ها برای فتنه گری‌ به آقازاده‌ها و فرزندان رشوه و اختلاس می‌دهند، چون حساب کاری این افراد پر از پول است، کاری بیهوده می‌باشد، تصریح کرد: کشورهای استکباری وقتی دیدند که نمی‌توانند جلوی پیشرفت‌های ایران را بگیرند تلاش کردند تا با نفوذ به درون دولتمردان کشور و استحاله آنان، ایران را کشوری عقب افتاده معرفی کنند و با پخش تصاویر زشتی بگویند علم و ایمان با یکدیگر منجر به موفقیت نمی‌شود یعنی یا باید ایمان داشت یا علم و دانش.

وی افزود: کشورهای استکباری سیاستشان این است که اگر هر کشوری با آنها نباشد، آن را عقب افتاده معرفی می‌کنند. لذا به همین دلیل تا توانستند تصاویری از بی‌سوادی و عقب افتادگی برخی از مناطق کشورمان را به تصویر کشیدند و حتی در دولت اصلاحات در برخی از پروژه‌ها کارشکنی کردند تا کشور عقب مانده باقی بماند. البته خیلی هم به خواست‌هایشان نزدیک بودند ولی این مکر خدا بود تا آنها امیدوار به تحقق اهدافشان شوند و این مانعی شد تا حمله‌ای به کشورمان صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: حاکمان این کشور‌ها عقل محاسبه‌گر ندارند چرا که اگر داشتند با این همه رسانه‌ در اختیارشان، بخشی از قلب و روح مردم جهان را به سوی خود جلب می‌کردند در حالی که امروز منفورترین آدمها در میان مردم کشورهای جهان، آنها هستند.

وی با اعلام حمایت از آزادی خواهان آمریکای جنوبی اظهار داشت: اگر دولتمردان کشورهای استکباری نباشند، خیلی از مفاسد در جامعه رخت بر می‌بندد؛ مثل روزی که شاه رفت، مشروب فروشی و کاباره‌های فساد جمع شدند و البته این محدود به ایران هم نخواهد بود چرا که در دیگر نقاط جهان نیز چنین اتفاقی روی خواهد داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز