عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با برنا؛

مواضع ایران در مذاکرات آشکار است/ امیدواریم پشت پرده معاملاتی صورت نگرفته باشد

۱۳۹۳/۰۴/۲۲ - ۱۵:۴۵:۵۴
کد خبر: ۲۰۳۱۴۸
مواضع ایران در مذاکرات آشکار است/ امیدواریم پشت پرده معاملاتی صورت نگرفته باشد
حسینی: در صورت عدم موفقیت در مذاکرات، غربی‌ها ضرر خواهند کرد و مجبورند از مواضع خود عقب نشینی کنند.

«سید باقر حسینی» نماینده مجلس با اشاره به روند مذاکرات هسته‌ای در وین گفت: اگر کارشکنی‌ها ازسوی کشور فرانسه مجدد آغاز نشود، می‌توانیم به نتایج قابل قبولی در مذاکرات دست پیدا کنیم. امیدواریم فرانسه طبق روال گذشته به نیابت از رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای منطقه کارشکنی انجام ندهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی برنا افزود: حسن نیت جمهوری اسلامی ایران در روند مذاکرات هسته‌ای برای همگان آشکار است، و ایران همواه حضوری شفاف در مذاکرات داشته است، و همچنین حقایق فعالیت هسته‌ای ایران برای آژانس و 1+5 کاملاً آشکار است.

این نماینده مجلس در خصوص عدم حضور نمایندگان روسیه و چین تصریح کرد: قطعاً حضور وزرای چین و روسیه برای پیشبرد مذاکرات برای ایران مفید بود. ولیکن امیدواریم پشت پرده معاملاتی صورت نگرفته باشد. ممکن است وزرای چین و روسیه نیز به دنبال تامین منافع خود در مذاکرات باشند.

وی اظهار داشت: امیدوارم با تلاش تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان و شرکت در جلسات متعدد و شفافیت جمهوری اسلامی در روند مذاکرات بتوانیم به نتایج قابل قبولی دست یابیم، در صورت عدم موفقیت در مذاکرات ما ضرر نخواهیم کرد و این غربی ها هستند که مجدد مجبور خواهند بود از مواضع خود عقب نشینی کرده و به سمت ایران حرکت کنند.

وی در پایان افزود: انشاالله با تلاش تیم مذاکره کننده و حمایت رهبر معظم انقلاب خواهیم توانست، به نتایج قابل قبولی در مذاکرات دست یابیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز