سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با برنا:

مواضع رییس‎جمهوری در سازمان ملل و نشست‎ها قابل قدردانی است

۱۳۹۳/۰۷/۰۸ - ۱۸:۳۹:۲۹
کد خبر: ۲۲۵۷۶۶
مواضع رییس‎جمهوری در سازمان ملل و نشست‎ها قابل قدردانی است
نقوی حسینی گفت: رییس‎جمهوری در نشست‎ها و نطق خود در مجمع عمومی سازمان ملل مواضع قاطعی را بیان کرد که قابل قدردانی است.

سخنگوی کمیسیون امنیت‎ملی و سیاست خارجی مجلس ابراز کرد: رییس‎جمهوری در نشست‎ها و نطق خود در مجمع عمومی سازمان ملل مواضع قاطعی را بیان کرد که قابل قدردانی است.

سیدحسین نقوی حسینی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا، با اشاره به حضور رییس جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، ابراز کرد: نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد که هر سال در نیویورک برگزار می‎شود، فرصت طلایی برای همه کشورهاست؛ چراکه سران کشورهای و هیأت‏های دیپلماتیک در آنجا حضور پیدا می‎کنند و همه کشورها تلاش می‌کنند تا از این عرصه بهترین استفاده را ببرند.

سخنگوی کمیسیون امنیت‎ملی و سیاست خارجی مجلس، افزود: رییس‎جمهوری و هیأت همراه وی تلاش زیادی انجام دادند که از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنند، دیدارهای خوبی در آنجا برگزار شد و مواضع بسیار قاطعی از طرف حجت‎الاسلام روحانی در این نشست‎ها و دیدارها دیده شد و وی از به‎طور قاطع از منافع ملی کشور دفاع کرد که این موضوع قابل قدردانی است.

وی با اشاره به نطق رییس‎جمهوری در شصت‎و‏نهمین سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد، ابراز کرد: رییس جمهوری در مجمع عمومی نطق بسیار خوبی انجام داد در آنجا در باره چند موضوع مهم مانند ضرورت مقابله با تروریسم و افراطی‌گری، سیاست‌های همکاری دو جانبه و چندجانبه، فعالیت هسته‎ای کشورمان در چارچوب قوانین بین‎المللی و موضوعات دیگر صحبت داشت.

نقوی‎حسینی با اشاره به صحبت‎های دیوید کامرون، نخست وزیر انگلستان، ابراز کرد: صحبت‎های کامرون در سازمان ملل بسیار سخیف نابخردانه غیر مسئولانه و مداخله‎گرایانه بود.


نظر شما