ستاری در هشتمین همایش سالانه ملی نخبگان:

بخش بین‎الملل بنیاد ملی نخبگان برای ایرانیان خارج از کشور راه اندازی شود

۱۳۹۳/۰۷/۲۹ - ۱۲:۵۸:۵۷
کد خبر: ۲۳۰۷۶۸
بخش بین‎الملل بنیاد ملی نخبگان برای ایرانیان خارج از کشور راه اندازی شود
ستاری گفت: یکی از بحث های بسیار جدی فعال کردن بخش بین المللی بنیاد است و این موضوع باید در ایرانیان خارج از کشور اتفاق بیافتد.

معاون اول رییس جمهوری گفت: یکی از بحث های بسیار جدی فعال کردن بخش بین المللی بنیاد است و این موضوع باید در ایرانیان خارج از کشور اتفاق بیافتد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‎جمهوری در هشتمین همایش سالانه ملی نخبگان و همچنین جشنواره فرهنگی و ورزشی که با حضور رییس‎جمهوری در سالن اجلاس سران برگزار ‎شد، گفت: در بحث نخبگان سیاست جدید دولت توانمند سازی نخبگان است و دولت عزم جدی برای توسعه اقتصاد دانش بنیان دارد و اگر نتوانیم از پتانسیل نخبگان به درستی استفاده کنیم نمی‎توانیم نخبه جذب کنیم.

وی در ادامه افزود: ما کلیه ضوابط و آیین نامه‎های بنیاد را به سمت توانمندی نخبگان هدایت می‎کنیم و در این خصوص برنامه های گسترده ای داریم.

وی تأکید کرد: هدف ما از تأثیر گذار بودن نخبگان نباید این باشد که فقط مقداری پول به حساب شما واریز شود این شما نخبگان را توانمند نمی سازد بلکه باید از ما بخواهید که در ارتقای سطح دانش به شما عزیزان کمک کنیم.

ستاری تصریح کرد: 23 سال پیش آرزوی بزرگی داشتم و نتوانستم به تمامی آنها دست پیدا کنم؛ اما شما هزاران انتخاب را پیش رو دارید و باید بدانید که کشور به شما نخبگان اجازه دیده شدن را می دهد و به آن مدیون هستید.

وی اظهار کرد: یکی از بحث های بسیار جدی فعال کردن بخش بین‎المللی بنیاد است و این موضوع باید در ایرانیان خارج از کشور اتفاق بیافتد.

سورنا ستاری با اشاره به سفر خود به نیویورک، گفت: یکی از دلایل اصلی سفر من به نیویورک ارتباط جدی با ایرانیان خارج از کشور بود و ما باید این زیرساخت ارتباطی را درست کنیم و اگر شخصی می‎خواهد در ایران مشغول بتواند طرف مقابل خود را پیدا کند.

وی در پایان افزود: بنیاد ملی نخبگان برنامه های مفصلی را ارائه خواهد کرد و همچنین در جشنواره نخبگان ما کارگاه های آموزشی برای ارائه خواهیم داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز