آرین منش در گفتگو با برنا:

اصولگرایان علمای بزرگ خود را از دست دادند

۱۳۹۳/۰۷/۲۹ - ۱۸:۳۸:۱۶
کد خبر: ۲۳۰۹۹۲
اصولگرایان علمای بزرگ خود را از دست دادند
آرین منش گفت: اصولگرایان علمای بزرگ خود را از دست دادند.

عضو حزب موتلفه اسلامی ابراز کرد: آیت‎الله مهدوی‎کنی شخصیتی بود که در بزنگاه‎ها و مقاطع حساس خود را وقف انقلاب کرد و برای ائتلای ارزشهای مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی دریغ نمی‎کرد.

محمد آرین‎نش، نماینده سابق مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا با اشاره به شخصیت آیت‎لله مهدوی‎نی، ابراز کرد: آیت‎الله مهدوی‎کنی نماد آشکار وحدت، همدلی و همگرایی میان نیروهای وفادار به نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

وی افزود: آیت‎الله مهدوی‎کنی شخصیتی بود که در بزنگاه‎ها و مقاطع حساس خود را وقف انقلاب کرد و برای ائتلای ارزشهای مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی دریغ نمی‎کرد.

وی در ادامه افزود: آیت‎الله مهدوی‎کنی گاهی در بخش مدیریت اجرایی و گاهی در جایگاه تربیت نیرو تلاش می‎کرد. می‎توان این شخصیت را نماد همدلی و آمیختگی دین و سیاست دانست. می توان این شخصیت الگوی مناسب برای آمیختگی دین و سیاست لقب داد.

آرین منش ابراز کرد: آیت الله مهدوی کنی یک شخصیت برجسته که همه سلایق سیاسی وی را قبول داشتند و پدر معنوی اصولگرایان به حساب می‎آمد. به همین دلیل فقدان وجود وی جبران ناپذیر است و شاید دیگر هیچ وقت شخصیت‎هایی مانند مرحوم عسگراولادی و مهدوی‎کنی در جریان اصولگرایی به وجود نیایند. اصولگرایان علمای بزرگ خود را از دست داده‎اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شخصیت آیت‎‌الله مهدوی‎کنی شخصیت ثابت قدم در مسیر انقلاب بوده است؛ اما به اقتضای شرایط و نیازهای زمانه در سنگرهای مختلف نقش‎آفرینی می‎کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز