امروز در کتابخانه ملی:

همایش ملی اعتدال صبح امروز در کتابخانه ملی آغاز شد

۱۳۹۳/۰۸/۲۸ - ۱۲:۲۴:۱۲
کد خبر: ۲۳۸۴۳۶
همایش ملی اعتدال ساعاتی پیش با حضور شخصیت‌هایی همچون سید حسن خمینی، نهاوندیان، مرتضی بانک، سید حسن هاشمی،آشنا و... در کتابخانه ملی آغاز شد.

همایش ملی اعتدال ساعتی پیش در کتابخانه ملی‌ آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، همایش ملی اعتدال ساعاتی پیش با حضور شخصیت‌هایی همچون سید حسن خمینی، نهاوندیان، مرتضی بانک، سید حسن هاشمی،آشنا و... در کتابخانه ملی آغاز شد.

بر اساس این خبر، قرار است در این همایش شخصیت‌هایی چون حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور، سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کتابخانه ملی و رئیس شورای سیاست‌گذاری همایش، سیدمحمد قانعی‌راد دبیر علمی همایش، شهیندخت ملاوردی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، حجت‌الاسلام مرتضی جوادی آملی، حسام‌الدین آشنا و حجت‌الاسلام یونسی به سخنرانی بپردازند.

همچنین در این همایش که از صبح امروز تا ساعت 17 بعد از ظهر ادامه خواهد داشت میزگردهایی با عنوان اعتدال در قرآن و اندیشه اسلامی، اعتدال در ادبیات و اندیشه ایرانی، اعتدال به مسائل زنان، بنیان‌های نظری وجامعه‌شناسی اعتدال، اندیشه و رفتار سیاسی اعتدال و رویکرد اعتدال و توسعه با حضور اشرف بروجردی، شهاب‌الدین عادل، سوسن باستانی، محمد فاضلی، مجتبی مقصودی و محمدحسین شریف‌زادگان برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز