اسحاق جهانگیری:

توسعه دولت الکترونیک باعث خدمت‌رسانی بیشتر به مردم در حوزه سلامت می شود

۱۳۹۳/۱۰/۲۳ - ۱۲:۲۳:۲۰
کد خبر: ۲۵۳۴۰۹
توسعه دولت الکترونیک باعث خدمت‌رسانی بیشتر به مردم در حوزه سلامت می شود
اجرای دولت الکترونیک، در بهبود اقتصاد کشور و روند خدمت‌رسانی به مردم نقش مهمی دارد و همه دستگاه‌ها باید تکمیل زیر ساخت های لازم آن را با جدیت دنبال کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، اسحاق جهانگیری در جلسه شورای عالی فناوری اطلاعات کشور ؛ توسعه و ارتباط منسجم سامانه‌های خدماتی را از دغدغه‌های اصلی همه بخش‌ها و دستگاه‌ها دانست و اظهار داشت : در فرایند یکپارچه سازی امور مربوط به فناوری اطلاعات؛ اصالت با انعطاف روندها مطابق با برنامه ها و سیاست‌های دولت است و نباید نهادها و ساختاری های اداری مانع پیشرفت کشور همگام با توسعه فن آوریهای نوین شوند.

جهانگیری اظهار امیدواری کرد با توسعه دولت الکترونیک ، شاهد گامهای مثبتی در جهت خدمت‌رسانی بیشتر به مردم در حوزه سلامت باشیم.


در این جلسه که وزرای دادگستری، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، صنعت،معدن و تجارت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاون علمی و فناوری رییس جمهور و نمایندگان وزارتخانه ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های عضو شورا حضور داشتند، دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات گزارشی از میزان پیشرفت پروژه سلامت الکترونیکی، افزایش تعامل پذیری و به اشتراک گذاری سامانه‌های دستگاههای اجرایی و نیز پروژه‌های مختلف توسعه دولت الکترونیکی ارایه نمود.


در ادامه جلسه، پس از بحث و بررسی آیین نامه داخلی توسعه دولت الکترونیک، آیین نامه نظام اجرایی طرح نشانی استاندارد مکانی ملی ، آیین نامه اجرایی رعایت الزامات گذر به پروتکل اینترنت نسخه6 و دستور العمل تشکیل ، وظایف و اختیارات کارگروه خدمات الکترونکی سلامت با اصلاحاتی به تصویب رسید.


نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز