لاریجانی:

دو روز از جلسات علنی هفته آینده به سوال از وزیران اختصاص می یابد

۱۳۹۳/۱۰/۲۳ - ۱۲:۳۲:۰۵
کد خبر: ۲۵۳۴۲۰
دو روز از جلسات علنی هفته آینده به سوال از وزیران اختصاص می یابد
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: احتمالا یکی دو روز از جلسات علنی مجلس را در هفته آینده به سوال از وزیران اختصاص دهیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، به علت کثرت سوالات از وزرا رییس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد:احتمالا یکی دو روز از جلسات علنی مجلس را در هفته آینده به سوال از وزیران اختصاص دهیم.

نادر قاضی پور امروز در تذکری شفاهی با استناد به ماده 209 آیین نامه داخلی مجلس افزود: امروز زمان بررسی سوال من و تعدادی از نمایندگان از وزیر آموزش و پرورش در مورد قانون استخدام مربیان پیش دبستانی بوده و دو سال است که مهلت قانونی آن به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: زمانی که وزیر رای اعتماد می گرفت شما سوال مرا مطرح کردید و ایشان فرمودند که در این مدت کار را انجام خواهند داد.

قاضی پور ادامه داد: زمانی که سوالات در جلسات علنی مطرح می شود و وزرا میهمانی می دهند. شما بپرسید دیشب چند ماشین مجلس از متروپل (نقلیه مجلس) در وزارت آموزش و پرورش بوده است؟

نماینده مردم ارومیه خطاب به لاریجانی گفت: شما امروز دستور دهید سوال به قوت خود باقی باشد تا بتوانیم امور مردم را پیگیری کنیم.

علی لاریجانی که ریاست جلسه را برعهده داشت، اظهارداشت: سوال شما را در دستور قرار می دهیم و به علت کثرت سوالات احتمالا در هفته های آینده یکی دو روز از جلسات علنی مجلس را به سوالات از وزرا اختصاص می دهیم.

در دستور کار اعلامی جلسات علنی مجلس که معمولا در روزهای آخر هر هفته اعلام می شود، سوال از علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در دستور کار این هفته اعلام شده بود این در حالی است که در دستور کاری که برای جلسه علنی مجلس قرائت شد، سوال از وی در برنامه نبود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز