روحانی در فرودگاه بوشهر:

بوشهر ظرفیت های توسعه‌ای فراوانی دارد

۱۳۹۳/۱۰/۲۳ - ۱۳:۲۶:۴۸
کد خبر: ۲۵۳۴۶۱
بوشهر ظرفیت های توسعه‌ای فراوانی دارد
رئیس جمهور کشورمان در آغاز دوازدهمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید در فرودگاه بندر بوشهر،گفت: بوشهر استانی است که توانمندی‌ها و ظرفیت‌های توسعه‌ای بسیاری دارد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در بدو ورود به بوشهر جهت انجام دوازدهمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید با اشاره به دومین حضور خود در استان بوشهر طی یک سال اخیر، خاطرنشان کرد: در طول یک سال گذشته برای دومین بار است که خداوند توفیقی داد تا دیداری با مردم بسیار خوب و سرافراز خطه بوشهر داشته باشم.

وی با بیان این‌که در طول این سفر ان‌شاءالله برنامه‌هایی که دولت برای توسعه استان دارد مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: ان‌شاءالله همه برنامه‌هایی که دولت یازدهم برای توسعه استان بوشهر در نظر دارد، در این سفر هم اعلام خواهد شد و هم در شورای اداری استان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

روحانی با اشاره به رشادت‌های مردم بوشهر در طول 8 سال دفاع مقدس، اظهار کرد: مردم بوشهر مردمی سرافراز، دلاور و آزاده هستند و مرزبانان بسیار خوبی برای جمهوری اسلامی ایران بوده و هستند.

رئیس جمهور در پایان با تأکید بر این‌که استان بوشهر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های توسعه‌ای بسیاری دارد، گفت: امیدواریم در این سفر تصمیمات خوبی برای استان اتخاذ شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز