نماینده میاندوآب:

۷۲۹ میلیاردتومان برای احیای دریاچه ارومیه اختصاص یافته اما هیچ مبلغی پرداخت نشده است

۱۳۹۳/۱۰/۲۳ - ۱۵:۴۹:۵۱
کد خبر: ۲۵۳۵۵۲
۷۲۹ میلیاردتومان برای احیای دریاچه ارومیه اختصاص یافته اما هیچ مبلغی پرداخت نشده است
نماینده مردم میاندوآب گفت: 729 میلیارد تومان برای احیای دریاچه ارومیه مصوب شده است ولی تا این لحظه هیچ مبلغی پرداخت نشده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، مهدی عیسی زاده نماینده مردم میاندوآب در تذکری با انتقاد به مسئولان اجرایی به علت بی توجهی به وضعیت دریاچه ارومیه، گفت: مسئولان هنوز هیچ اقدامی برای احیای این دریاچه انجام نداده‌اند. آقایان فقط کارهای تبلیغاتی و نمایشی در خصوص دریاچه انجام داده‌اند. آنان با درشت نمایی برخی استدلال‌ها تلاش می‌کنند تا با انحراف افکار عمومی و مخالفان علمی خود را تخطئه کنند.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود مجلس شورای اسلامی وارد عمل شده و مبلغی را که برای احیای دریاچه ارومیه اختصاص داده است بررسی کند. 729 میلیارد تومان برای احیای این دریاچه مصوب شده است ولی تا این لحظه هیچ مبلغی پرداخت نشده است. اما منابع تخصیص یافته برای جذب حقوق، دستمزد و پاداش سفرهای غیرضرور، مأموریت و پژوهش مشخص نیست. 

عیسی زاده گفت: بودجه اختصاص یافته باید در اختیار استاندار آذربایجان غربی قرار بگیرد نه برای انتخابات که برخی آقایان برای رفقای خود هزینه کنند. انتظار دارم دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور به مسأله ورود کنند تا مشخص شود این پول‌ها کجا هزینه شده است. این در حالی است که بیکاری کمر بسیاری از خانواده‌ها را خم کرده است. دولتمردان خود را با آمار غلط سرگرم کرده‌اند. 

نماینده مردم میاندوآب خطاب به رئیس جمهور متذکر شد: وعده خود در خصوص بیکاری را عملی کنید، اشک‌ها در چشم همه ایرانیان خشکیده است، اجازه ندهید 6 میلیون آذربایجانی به خاطر بی‌تدبیری آقایان کوچ کنند، ای کاش از مبلغ 4.1 میلیارد دلار مبلغی برای احیای دریاچه ارومیه و افزایش حقوق کارمندان به ویژه معلمان زحمتکش اختصاص می‌یافت و پروژه‌های عمرانی و جاده هایی که امروز به قتلگاه تبدیل شده هزینه می‌شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز