دبیرکل حزب ۷۲ ایران اسلامی در گفت‌وگو با برنا

حمایت از خدمات دولت را فدای وحدت با برخی افراد نمی‌کنیم

۱۳۹۰/۰۱/۱۹ - ۱۷:۱۵:۰۰
کد خبر: ۳۲۹۲۴
حمایت از خدمات دولت را فدای وحدت با برخی افراد نمی‌کنیم
مهدی فتحی‌زاده گفت: اگر قرار باشد با افرادی که می‌خواهند تفکری خاص را برجامعه حاکم کنند وحدت انجام شود، ما خود را به آن داخل نمی‌کنیم.
مهدی فتحی‌زاده دبیرکل گروه 72 ایران اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب برنا درباره ملاک‌های اصولگرایان برای وحدت در انتخابات مجلس نهم گفت: مهم‌ترین اصلی که این طیف باید بر روی آن اتفاق نظر داشته باشد ولایت مطلقه فقیه است.

وی افزود: اصل بعدی برای ایجاد وحدت در بین اصولگرایان عدالت‌محوری است که به عنوان مرکز توجه مردم باید مورد توجه قرار بگیرد.

دبیرکل حزب 72 ایران اسلامی با اشاره به اقبال مردم ایران در چند سال گذشته نسبت به اصولگرایان تصریح کرد: در این چند سال ما شاهد چرخش قدرت به سمت اصولگرایان بودیم ولی هم اکنون عده‌ای با لابی‌گری می‌خواهند عده‌ای خاص را بر روی کار نگه دارند.

فتحی‌زاده تصریح کرد: در این چند سال رییس جمهور به عنوان یکی از افراد برآمده از جریان اصولگرایی، باعث استمرار حضور اصولگرایان در بدنه حاکمیت شد و در واقع عامل اقبال مردم به اصولگرایان شخص رییس جمهور است.

وی با تاکید مجدد بر این نکته که؛ عده‌ای برای تصرف قدرت به دنبال لابی‌گری هستند، خاطر نشان کرد: این عده می‌گویند حتی احمدی‌نژاد نیز باید به حرف‌های آنها گوش دهد و خواسته‌های آنها را عملیاتی کند. این یک مشکل عمیق برای ایجاد وحدت در بین اصولگرایان است.

دبیرکل حزب 72 ایران اسلامی منشور تدوین شده از سوی جامعتین را برای رسیدن به وحدت موثر دانست و اظهار داشت: ما به روحانیت علاقمند بوده و از آنان حرف شنوی داریم، اما این انتظار نیز وجود دارد که این بزرگان خدایی نکرده برای خوشایند عده‌ای خاص عمل نکنند.

فتحی‌زاده با بیان این نکته که برخی افراد برآمده از اصولگرایان علیه منافع اصولگرایان حرکت می‌کنند گفت: نمونه این مساله علی مطهری است که خود با سهمیه‌ای که دولت از لیست اصولگرایان داشت، وارد مجلس شد ولی هم‌اکنون بدترین تهمت‌ها را به رییس‌جمهور می‌زند.

وی ادامه داد: اگر علی مطهری ولایت‌فقیه را به عنوان فصل الخطاب قبول داشت و به سخنان ایشان درباره حمایت از دولت گوش می‌داد، هم‌اکنون اینطور به دولت حمله نمی‌کرد.

فتحی‌زاده در پایان با اعلام این نکته که؛ ما حمایت از خدمات دولت را فدای وحدت با برخی از افراد نمی‌کنیم، اظهار داشت: اگر قرار باشد با افرادی که می‌خواهند تفکری خاص را برجامعه حاکم کنند وحدت انجام شود، ما خود را به آن داخل نمی‌کنیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز