اعتراض فرمانده ارتش آمریکا به حمله به لیبی

۱۳۹۰/۰۱/۱۹ - ۱۴:۲۸:۰۰
کد خبر: ۳۳۸۴۷
اعتراض فرمانده ارتش آمریکا به حمله به لیبی
یکی از فرماندهان ارتش آمریکا در سخنانی اعلام کرد که آینده مبهمی در مورد ادامه جنگ در لیبی وجود دارد.
به گزارش سرویس بین الملل برنا به نقل از خبرگزاری رویترز، ژنرال کارتر هام فرمانده ارتش آمریکا در زمان نخستین حمله نیروهای ائتلاف به خاک لیبی، در سخنان خود در این باره گفت: اکنون به نظر می رسد که جنگ در لیبی به بن بست رسیده است و هم اکنون نمی توان در مورد آینده این جنگ به درستی پیش بینی کرد.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: اکنون چشم انداز روشنی برای جنگ در لیبی وجود ندارد، به همین دلیل نیاز به تلاش بیشتری برای حل بحران لیبی احساس می شود.

وی با اذعان به این نکته این بحران را نمی توان با استفاده از گزینه نظامی حل کرد، عنوان کرد: هدف ما از حمله به لیبی این نبود که اوضاع در این کشور به بن بست برسد، اما این مسئله اکنون محقق شده است و اکنون پیچیدگی اوضاع از زمان پیش از حمله نیروهای ائتلاف به لیبی بیشتر نیز شده است.

کارتر هام که در جمع نمایندگان کمیته نیروهای مسلح سنا سخن می گفت، در واکنش به درخواست نمایندگان برای ارائه اسناد جنگ لیبی گفت: من فکر نمی کنم که بتوان با استفاده از گزینه نظامی اوضاع لیبی را به حالت عادی بازگرداند.

گفتنی است آمریکا پس از گذشت سه هفته از حضور خود در میان نیروهای ائتلاف در حمله لیبی، کناره گیری خود را از شرکت در این حمله اعلام کرده است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز