عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی:

لیست واحد مانع ورود نااهلان به عرصه انتخابات می‌شود

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۳:۴۳:۰۰
کد خبر: ۳۴۰۲۹
لیست واحد مانع ورود نااهلان به عرصه انتخابات می‌شود
عوض حیدرپور گفت: اگر لیست واحد برای انتخابات مجلس نهم از طرف اصولگرایان وجود داشته باشد، راه برای نفوذ کسانی که اهلیت ندارند و مخالف نظام هستند بسته می‌شود.
عوض حیدرپور عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب برنا با اشاره به انتخابات مجلس نهم و ملاک‌های اصولگرایان برای ایجاد وحدت در این انتخابات گفت: کسانی که نامزد می‌شوند باید توجه داشته باشند که برای خدمت و بهبود بیشتر وضع اقتصادی مردم تلاش بیشتری انجام دهند.

وی افزود: افرادی که دراین انتخابات نامزد می‌شوند باید از کسانی باشند که در جریانات فتنه عملکرد مناسبی داشته و با جریان فتنه همکاری نکرده‌اند.

حیدرپور ادامه داد: همگی باید فرمان امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب را درباره لزوم وحدت مورد توجه قرار داده و در راستای آن کوشش کنیم. تجربه کافی نیز یکی دیگر از شرایط حاضرین در انتخابات مجلس نهم است.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی وظیفه دلسوزان و مسوولین جریان اصولگرایی را ایجاد وحدت دربین اعضای این جریان دانست و تاکید کرد: این افراد باید با جلساتی که دارند مواضعی را انتخاب کنند که به عنوان مثال لیست 30 نفره تهران به طور کامل بسته شود و همه در شهرستان‌ها نیز به لیست واحد برسیم.

وی با تاکید بر لزوم رسیدن به لیست واحد دربین اصولگرایان برای انتخابات مجلس نهم خاطر نشان کرد: اگر لیست واحد برای انتخابات مجلس نهم از طرف اصولگرایان وجود داشته باشد راه برای نفوذ کسانی که اهلیت ندارند و مخالف نظام هستند بسته می‌شود.

حیدرپور افزود: اگر اصولگرایان در انتخابات مجلس نهم به وحدت نرسند عده‌ای که اهلیت ندارند وارد مجلس شده و اهداف خود را پیش می‌برند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز