فرمانده نیروی دریایی ارتش:

استکبار جهانی را با جهاد اقتصادی به زانو در می‌آوریم

۱۳۹۰/۰۱/۲۰ - ۱۸:۲۸:۰۰
کد خبر: ۳۴۳۲۸
استکبار جهانی را با جهاد اقتصادی به زانو در می‌آوریم
دریادار دکتر حبیب الله سیاری گفت: جهاد اقتصادی برای تمامی مردم، علی‌الخصوص کارکنان نیروهای مسلح امری مهم است و باید در این جهاد استکبار جهانی را از پای در آوریم.
به گزارش سرویس سیاسی برنا،  فرمانده نیروی دریایی ارتش، در جمع کارکنان هوادریا، یگان موشکی ذوالفقار، کارخانجات، ناوگان و یگان‌های پشتیبانی منطقه ضمن تبریک سال جدید با بیان این مطلب که جهاد اقتصادی همان جنگ اقتصادی است، اذعان داشت: جهاد اقتصادی برای تمامی مردم، علی‌الخصوص کارکنان نیروهای مسلح امری مهم است و باید در این جهاد استکبار جهانی را از پای در آوریم.

وی افزود: این امر میسر نمی­‌شود مگر با همدلی و اتحاد و امت شهید پرور ایران اسلامی همانند سال‌های گذشته به سخنان مقام معظم رهبری جامه عمل می‌پوشاند.

دریادار سیاری در ادامه با اشاره به موفقیت‌های نیروی دریایی خصوصاً فعالیت‌های کارکنان ولایتمدار و خدوم منطقه یکم در سال 89 از جمله رزمایش بزرگ ولایت 89، حضور در آب‌های آزاد و بین‌المللی، مقابله با پدیده شوم دزدی دریایی، رزمایش مشترک امداد و نجات ایران و عمان، عبور از کانال سوئز و حضور در دریای مدیترانه و همچنین تعمیر و نگهداری یگان‌های سطحی و زیرسطحی، بالگرد، بال ثابت، هواناو و ... از کارکنان منطقه با اهدای هدایایی تقدیر و تشکر کرد.
نظر شما