دبیر کل جامعه زینب (س):

جهاد اقتصادی مبارزه همه جانبه برای ترمیم اقتصاد کشور است

۱۳۹۰/۰۱/۲۶ - ۱۴:۴۸:۰۰
کد خبر: ۳۵۱۲۲
جهاد اقتصادی مبارزه همه جانبه برای ترمیم اقتصاد کشور است
مریم بهروزی گفت: جهاداقتصادی نوعی مبارزه همه جانبه برای ترمیم اقتصاد کشور است چرا که تحریم‌‌های کشورهای سلطه جو همچنان ادامه دارد، این تحریم‌ها بایدسکویی برای تلاش باشد.
مریم بهروزی دبیرکل جامعه زینب (س)، در گفت و گو با خبرنگار حوزه احزاب برنا با اشاره به همراهی همیشگی مردم ایران در فراز و نشیب‌های کشور گفت: مردم ایران ثابت کرده اند به شعارهایی که در جهت حمایت از رهبری و نظام سر داده اند عمل می کنند. امروز هم که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حکم جهاد اقتصادی صادر کرده اند بار دیگر همراه خواهند بود و مثل همیشه نظام را حمایت خواهند کرد.

وی ادامه داد: سال گذشته در کشورمان با شروع طرح هدفمند کردن یارانه ها، شرایط جدیدی را تجربه کردیم، این طرح قطعا تغییراتی را ایجاد کرده و روند روبه رشد آن نیازمند گذشت زمان و همراهی مردم است.به عقیده من انجام درست این طرح زمینه ساز جهاد اقتصادی است.

دبیرکل جامعه الزینب (س) اضافه کرد: جهاد اقتصادی نوعی مبارزه همه جانبه است برای ترمیم اقتصاد کشور چرا که تحریم های کشورهای سلطه جو همچنان ادامه دارد. اما این تحریم ها بایدسکویی برای تلاش بیشتر و متعالی شدن اقتصاد کشور باشد. به عقیده من آحاد مردم و مسوولین دولتی بایستی دست به دست هم بدهند تا موانع رشد اقتصادی کشور از بین برود.

بهروزی اضافه کرد: در همه بخش های اقتصادی کشور نیازمند بازنگری ویژه هستیم تا موانع جزیی هم شناسایی و برطرف شوند .

بهروزی یکی از مصادیق بارز موفقیت در سال جهاد اقتصادی را بررسی کامل پرونده های مفاسد اقتصادی دانست و افزود: حقوق مردم باید از افراد سودجو پس گرفته شود و به بیت المال باز گردد.حکم اسلام میان مجرمان وابسته به افراد خاص و سایر قانون شکنان تفاوتی قایل نیست و پرونده همه باید بر اساس قانون محاسبه شود.

وی یکی دیگر از مصادیق توفیق در عرصه جهاد اقتصادی را همبستگی و جلوگیری از بروز اختلافات در میان مسوولین خواند و افزود: اختلاف سلیقه در تمام افراد وجود دارد ولی ما همه مطیع ولایت فقیه هستیم و نباید نکات مدنظر رهبری را ندیده بگیریم .ضمن اینکه مسوولین و احزاب بایستی تلاش کنند، اختلافات را در میان خود برطرف کنند تا فضای رسانه ای و افکار عمومی دچار بحران و تنش نشود.

وی خاطر نشان کرد: اختلافات بی مورد ما را از مسیر صحیح دور کرده و به هدف نخواهیم رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز