امیرسیاری در دیدار با ضرغامی

رسانه ملی به مقابله نیروی دریایی با دزدان دریایی توجه بیشتری کند

۱۳۸۹/۱۰/۱۵ - ۱۵:۱۹:۰۰
کد خبر: ۴۰۸۴
رسانه ملی به مقابله نیروی دریایی با دزدان دریایی توجه بیشتری کند
فرمانده نیروی دریایی ارتش و رییس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو با رییس رسانه ملی دیدار کردند.

به گزارش سرویس سیاسی برنا به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی، در این دیدار که بمنظور بحث و تبادل نظر پیرامون اهمیت دریا به ویژه مسائل مربوط به دفاع در دریا و نقش رسانه ملی در پرداختن به این مهم انجام شد، دریادار حبیب ا... سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از همکاریهای خوب رسانه ملی بویژه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با این نیرو به اهمیت فوق العاده دریا در تمام شئون زندگی بشرو نقش مهم آن در تجارت، مسائل اقتصادی، اجتماعی و سیاسی اشاره کرده اظهار داشت: مسائل دفاع دریایی و نقش نیروی دریایی ارتش در دفاع از منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت است.

وی در ادامه با اشاره به پدیده شوم دزدی دریایی و حضور مقتدرانه دریادلان ارتش در آبهای آزاد دنیا و به اهتزاز در آوردن پرچم پر افتخار ایران، نسبت به توجه بیشتر به این مقوله توسط بخش های مختلف رسانه ملی درخواست همکاری کرد.

همچنین در این دیدار عزت ا... ضرغامی رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تلاش سخت کوشانه فرزندان ملت شریف کشور در دریا ها و نقش مهم و راهبردی نیروی دریایی ارتش در هشت سال دفاع مقدس گفت: کار در دریا بسیار سخت و ارزشمند و در راستای منافع ملی است.

ضرغامی افزود: نقش نیروی دریایی در راستای حفظ منافع و منابع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام نقاط

a

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز