دبیر کل حزب الله لبنان:

شخصیت آیت الله خامنه‌ای در رهبری، تقوا، فقه و اجتهاد بی نظیر است

۱۳۹۰/۰۳/۱۶ - ۱۹:۱۸:۰۰
کد خبر: ۵۴۶۰۴
شخصیت آیت الله خامنه‌ای در رهبری، تقوا، فقه و اجتهاد بی نظیر است
دبیر کل حزب الله لبنان امروز با تمجید از شخصیت رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران گفت: ما در خدمت امامی بزرگوار قرار داریم که در رهبری، تقوا، فقه و اجتهاد شخصیتی بی نظیر است.
به گزارش سرویس سیاسی برنا، به نقل از العالم، سید حسن نصرالله صبح امروز در افتتاحیه نخستین کنفرانس "نوآوری و اجتهاد از دیدگاه آیت‌الله خامنه‌ای" تاکید کرد: افتخار دارم که در مراسم افتتاحیه این کنفرانس که گامی منحصر به فرد است سخنرانی کنم؛ این نخستین بار است که کنفرانسی فکری - علمی خارج از ایران درباره فکر و شخصیت امام خامنه ای دام ظله از ابعاد مختلف برگزار می شود؛ من در ابتدا از همه برگزار کنندگان این کنفرانس و حاضران و شرکت کنندگان در جلسات آن و کسانی که از خارج لبنان آمده اند، بسیار قدردانی می کنم.

وی افزود: شناخت شخصی و مستقیم من از حضرت امام خامنه ای به سال 1986 باز می گردد که برای من فرصت دیدارهای بسیاری فراهم شد تا با بسیاری از افکار، نظرات و چگونگی تحلیل حوادث و روش رهبری و تصمیم گیری ایشان و همچنین ویژگی های اخلاقی عالی ایشان آشنا شوم.

سید حسن نصرالله گفت: با توجه به شناختی که دارم و بعد از پیگیری و اطلاع از بسیاری از شواهد می توانیم بگوییم که ما در خدمت امامی بزرگوار در رهبری ، تقوا ، فقه و اجتهاد قرار داریم. ما در پیشگاه امامی قرار داریم که دیدگاه فراگیر، عمیق و محکمی مبتنی بر اصول زیر دارد. اولا مبانی فکری ثانیا شناخت نیازها و مشکلات ثالثا شناخت امکانات موجود رابعا شناخت راه حل های مناسب و منسجم با اصول و مبانی.

دبیر کل حزب الله لبنان با بیان این مطلب افزود: به همین علت می بینیم که ایشان براساس این دیدگاه فراگیر به وضوح و عمیق به همه حوادث، تحولات و موضوعات نزدیک است و همه اقشاری که با تخصص های متفاوت با ایشان دیدار می کنند خود را در برابر رهبری می بینند که به موضوع حتی جزئیات آن احاطه دارد و درباره آن به عنوان یک کارشناس سخن می گوید و نکته های جدیدی را درباره آن ارائه می کند.

سید حسن نصرالله در ادامه گفت: ما خود را در برابر شخصیت بزرگ و استثنایی از این حیث ملاحظه می‌کنیم و می‌بینیم که بسیاری در این امت هستند که از این شخصیت والا آگاهی و شناختی اندک دارند و به همین دلیل است که به جرات می‌ توانیم بگوییم که ایشان در میان امت اسلام و حتی در ایران چقدر مظلوم هستند.

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: حتی ایشان در مهمترین بعد شخصیتی ‌شان که همان بعد سیاسی و رهبری است هنوز شناخته شده نیستند، چون شخصیتی است که دشمنان از یک سو آن را محاصره کرده‌اند و از سوی دیگر دوستان آنگونه که باید حق این شخصیت را ادا نمی‌کنند.

وی افزود: این مسئولیت ماست که این امت را با این شخصیت بزرگ و عظیم آشنا کنیم تا از آن بهره‌های لازم و شایسته را ببرند و از برکات وجود این رهبر و این ولی فقیه اندیشمند و متفکر، برای حال و آینده و دنیا و آخرت خود بهره مند شوند، به ویژه آن که جهان اسلام از ده‌ها و قرن‌ها پیش با چالش‌های بزرگ و مهمی مواجه است و این وظیفه و مسئولیت این کنفرانس است که ابعاد ناشناخته آن امام فرزانه را بر مسلمانان تبیین و آشکار کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز