بحرینی‌ها جمعه آینده راهپیمایی می‌کنند

۱۳۹۰/۰۴/۲۳ - ۰۰:۱۳:۰۲
کد خبر: ۶۳۱۶۱
بحرینی‌ها جمعه آینده راهپیمایی می‌کنند
بحرینی‌ها جمعه آینده تجمع اعتراض آمیزی در منطقه ستره برگزار می‌کنند.

به گزارش برنا، کریم محروس فعال سیاسی چهارشنبه در گفت‌وگو با شبکه خبری العالم به اهداف گفت وگوهای بحرین اشاره و خاطرنشان کرد: رژیم آل خلیفه در صدد تحریک شیعیان و سوق دادن آنها به یک رویارویی سیاسی در این گفت وگوها است.



وی با تاکید بر شکست توطئه های رژیم بحرین افزود:حرکت انقلابی مردم بحرین به رغم شکاف های سیاسی که در دو هفته گذشته اتفاق افتاده است، همچنان ادامه دارد و اکثر گروه های سیاسی مخالف، حمایت خود را از ائتلاف انقلاب 14 فوریه اعلام کرده اند.



این فعال سیاسی بحرینی خاطرنشان کرد که مردم بحرین در همین ارتباط جمعه آینده در منطقه ستره تجمع آعتراض آمیز علیه رژیم آل خلیفه و در راستای تاکید بر تحقق مطالبات انقلاب برگزار خواهند کرد.



محروس اظهار داشت: به برادران خود در جمعیت الوفاق توصیه می کنم که به مشارکت در نشست به اصطلاح گفت‌وگو ادامه ندهند و دوباره به جایگاه سابق خود در کنار مردم بازگردند، مردمی که می بایست آنها آینده کشور را تعیین کنند.



وی درباره اقدام رژیم بحرین در خصوص تابعیت سیاسی خاطرنشان کرد: روند دادن تابعیت سیاسی از دوره کنونی آغاز نشده است بلکه از بیش از ده سال پیش تاکنون ادامه دارد ولی به نظر می رسد که پادشاه بحرین در شرایط کنونی به مساله اعطای تابعیت به بیگانگان شدت بخشیده است.



محروس تاکید کرد که رژیم بحرین اقدام به اعطای تابعیت به قبایل عربستانی، کویتی و پاکستانی می کند و آنها را با اهداف خاصی در وزارت کشور و ارتش به کار می گیرد.



وی خاطرنشان کرد: روند تابعیت سیاسی یک روندی سیاسی ، طائفی و نه قانونی است.



محروس گفت: حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین از اختیارات مطلقی که دارد در این خصوص سوء استفاده می کند و معتقد است که در مقابل انقلاب گسترده مردمی می تواند با این اقدام، کاستی های مشروعیت حکومت خود را جبران کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز