در آغاز بررسی رای اعتماد ۴ وزیر پیشنهادی دولت

اسامی نمایندگان موافق و مخالف وزرای پیشنهادی قرائت شد

۱۳۹۰/۰۵/۱۲ - ۱۳:۲۸:۰۵
کد خبر: ۶۷۹۱۴
اسامی نمایندگان موافق و مخالف وزرای پیشنهادی قرائت شد
اسامی نمایندگان مخالف و موافق 4 وزیر پیشنهادی رییس جمهور برای تصدی وزارتخانه‌های نفت، ورزش و جوانان، كار و تعاون و رفاه اجتماعی و صنعت و معدن و تجارت قرائت شد.
به گزارش خبرنگار سیاسی برنا،محمدحسین فرهنگی، عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) اسامی نمایندگان مخالف و موافق 4 وزیر پیشنهادی رییس جمهور برای تصدی وزارتخانه‌های نفت، ورزش و جوانان، كار و تعاون و رفاه اجتماعی و صنعت و معدن و تجارت را قرائت كرد.

بر همین اساس مؤید حسینی‌صدر نماینده خوی و داریوش قنبری نماینده ایلام مخالفان شیخ‌الاسلامی و رضا رحمانی نماینده تبریز و انوشیروان محسنی نماینده بندپی به عنوان موافقان شیخ‌الاسلامی در صحن علنی سخنرانی خواهند كرد.

محمد دهقانی نماینده طرقبه و چناران و مصطفی كواكبیان نماینده سمنان به‌عنوان مخالفان وزیر پیشنهادی صنعت و علی بروغنی نماینده سبزوار به عنوان موافق غضنفری در صحن علنی صحبت می‌كند.

حسن كامران و حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نمایندگان اصفهان و اسلام‌آباد غرب به‌عنوان مخالفان عباسی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان و مؤید حسینی‌صدر نماینده خوی و اسد‌الله عباسی به‌‌عنوان موافقان عباسی به سخنرانی می‌پردازند.

در  جلسه امروز مجلس همچنین علی مطهری نماینده تهران و علی‌اكبر اولیا نماینده یزد و صدوق به‌عنوان مخالفان رستم قاسمی وزیر پیشنهادی نفت و حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده اسلام‌آباد غرب و سید‌حسین نقوی نماینده ورامین به عنوان موافقان قاسمی در صحن علنی سخنرانی می‌كنند.

گفتنی است رییس جمهور در تاریخ ۵مردادماه "عبدالرضا شیخ الاسلام"، ‌"رستم قاسمی"، ‌ "محمد عباسی" و"مهدی غضنفری" را به عنوان گزینه‌های پیشنهادی خود برای وزارتخانه‌های "کار، ‌تعاون وتامین اجتماعی"، "نفت"، ‌"ورزش و امورجوانان" و "صنعت، ‌معدن و تجارت" به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز